به گزارش ایرنا حسن بهرام نیا روز جمعه در مراسم راهپیمایی روز قدس نهاوند که در مصلی نمازجمعه برگزار شد افزود: رژیم صهیونیستی با توجه به ایدئولوژی برتری جویانه خود نسبت به سایر ملل تنها به حضور در سرزمینهای اشغالی بسنده نکرده بلکه در صدد گسترش حاکمیت غاصبانه خود بر خاورمیانه نیز می باشد.
وی گفت: در قانون اساسی رژیم اشغالگر قدس هیچ حدودی برای مرز جغرافیایی این کشور منظور نشده و لذا این نظام جعلی همواره در تلاش است که حاکمیت خود را در سایر کشورهای منطقه سیطره داده و برای این منظور جوانان و کودکان را در زیر چکمه های ظلم و ستم خود له می کند .
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی حمایت از مردم مظلوم فلسطین را برگرفته از آموزه های دینی و معنوی مسلمانان ذکر کرد و گفت: بر اساس آموزه های دینی ما اگر کسی ندای مظلومیت مسلمانی را بشنود و به کمک او نشتابد مسلمان نیست لذا امروز مردم فلسطین مصداق این مظلومیت است که از سوی اسرائیل زیر ستم قرار دارند.
بهرام نیا نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به نام روز قدس از سوی امام راحل را نشانه اهمیت این موضوع در جهان اسلام ذکر کرد و گفت: امام راحل با نامگذاری روز قدس در واقع به مسلمانان دنیا اعلام کردکه مساله فلسطین مهمترین مساله جهان اسلام است و همه باید با وحدت کلمه برای نابودی اسرائیل به میدان بیایند و فریاد آزادی قدس را سردهند.
وی افزود: امروز روح و روان حضرت امام از این موضوع که مسلمانان به فرمان او لبیک گفته و به میدان می آیند شاد می شود و مردم نیز برخود می بالند که در راستای منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب حرکت می کنند.
عضو مجمع نمایندگان استان همدان مردم ایران را مردمی شجاع و ولایتمدار توصیف کرد و گفت: مردم ما مردمی شجاع و ولایتمدار هستند که در حمایت از هر اقدامی که منافع ملی را تامین کنند به میدان می آیند و از آن حمایت می کنند و ما امروز مصادیق این مساله را در حضور بسیجیان و سپاهیان در سرزمینهای اسلامی برای مقابله با ترفندهای استکبار و ارتقاء امنیت ملی به وضوح مشاهده می کنیم .
نماینده مردم نهاند اقدام اخیر جبهه استکبار در رابطه با ترور مردم در مجلس و حرم امام را نمونه ای از دسیسه های دشمن برای برهم زدن ثبات کشور عنوان کرد و افزود: دشمن از طریق این اقدام کور خود در صدد برهم زدن آرامش مردم بود که جواب قاطعانه سپاه درس عبرتی به آنان و همه بدخواهان نظام در تمامی کره زمین داد .
بهرام نیا گفت: ما امروز یک کشور موشکی با بردهای کوتاه تا بلند هستیم و قلب اروپا ، آمریکا ،پاریس ، رژیم اسرائیل ، ترکیه و روسیه و حتی آفریقا در تیررس ما قرار دارد و اقدام اخیر موشکی باعث رعب و وحشت دشمنان شد که با دستور فرماندهی کل قوا و حمایت مردم همراه بود .
عضو کمیسیون انرژی مجلس سفر اخیر ترامپ به عربستان و انعقاد قرار داد با این رژیم را از دیگر سیاستهای استکبار برای تضعیف جمهوری اسلامی ذکر کرد و افزود: سفر اخیر ترامپ به عربستان با دو هدف عمده صورت گرفت که یکی نجات اقتصاد ورشکسته آمریکا و تکه تکه کردن کشورهای عرب و دیگری هم بخاطر تضعیف نظام جمهوری اسلامی بود که البته در این کار موفق نشد و همه دیدند که در این زمینه با شکست مواجه گردید .
وی افزود: امروز جمهوری اسلامی با وجود همه این دشمنیها و کینه توزیها به عنوان قدرت بزرگ منطقه شناخته شده است که این مهم در سایه وحدت و انسجام ملی و تبعیت از رهبری صورت عملی به خود گرفته است .
نماینده نهاوند حضور مردم در انتخابات امسال را نمونه کامل وحدت و انسجام مردم و عامل عصبانیت دشمن از آنان عنوان کرد و گفت: حضور مردم در انتخابات که تا آخرین ساعات رای گیری با شکوه و عظمت ادامه داشت به منزله تائید نظام و رهبری بود و نشان داد که مردم به جمهوری اسلامی پایبند بوده و حاضرند برای پایداری آن از همه چیز خود بگذرند.
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه با پایان انتخابات نباید موضوعاتی که باعث دو قطبی شدن کشورمی شود پراخت افزود: امروز انتخابات تمام شده و ما همه با هم برابریم و زیر آسمان ولایت و قرآن زندگی می کنیم لذا به مسوولان توصیه می کنیم که آنچه که امروز هم و غم ماست تولید و اشتغال و تلاش برای رفع بیکاری است لذا همه تصمیم گیریها باید در این زمینه باشد و از طرح موضوعاتی که باعث اختلاف و جدایی مردم از نظام می شود پرهیز گردد.
وی گفت: امروز ولی امر مسلمین برگزیده خدا و ائمه اطهار (ع) است و ما با این نگاه به ولایت نظر داریم لذا همه باید از ولایت و رهبری تبعیت داشته باشند.
نماینده مردم نهاوند با اشاره به پیگیری های صورت گرفته درباره امور مختلف شهرستان نیز گفت: در شهرستان باید با وحدت و برادری ، انسجام و مدیریت جهادی تلاش کنیم تا بتوانیم عقب ماندگیهای گذشته را جبران نموده و در راستای منافع مردم که بر منافع فردی غلبه دارد حرکت کنیم .
امام خمینی (ره) در 16 مرداد سال 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان ' روز جهانی قدس' نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند .
7525/6993
خبرنگار: وحید سیفی ** انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.