به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی در جمع کارکنان و رزمندگان این تیپ افزود: عملیات اخیر که علیه جبهه تکفیر و نفاق انجام شد به قدری پر عظمت بود که امروز در تمامی جهان صحبت از توان و قدرت نیروهای مسلح ایران است که در اوج اقتدار و افتخار قرار دارند.
وی اضافه کرد: این عملیات نشات گرفته از ایمان و اعتقاد راسخ نیروهای مسلح ایران در پاسخ به هر گونه تجاوز، دفع شر متجاوز و تهدیدات و در نهایت ایجاد امنیت در کشور است.
عضو مجلس خبرگان رهبری تنها مشکل انسان در جامعه امروزی را غفلت از موضوع خودشناسی با وجود تلاش برای شناخت هستی پیرامون دانست و اظهار کرد: این موضوع باعث شده که انسان گاهی مواقع به واسطه برخی کارها و گفتارها به پایین ترین درجه هستی تنزل یابد.
وی نتیجه بی توجهی به موضوع خود شناسی را سقوط به قعر جهنم دانست و افزود: منافقین مصداق بارز این سقوط تلقی می شوند.
امام جمعه همدان اضافه کرد: منافقین با پناهنده شدن به دامان استکبار جهانی و رژیم صهونیستی دست خود را به خون هزاران نفر از مردم بیگناه این کشور آلوده کردند.
آیت الله محمدی با ذکر اینکه رهبر کبیر انقلاب منافقان را بدتر از کفار می دانستند گفت: منافقین با پشت کردن به خدا، دین، ملت و کشور در حال خیانت به کشور خود هستند.
وی بیان کرد: این طیف از افراد برای خوشایند آل سعود و دولتمردان آمریکا خود را تا ابد ملعون و نفرین شده مردم و خدا کردند.
امام جمعه همدان درباره موضوع جوانان و فرصت های پیش روی آنها گفت: جوانان باید قدر خدمت در نظام جمهوری اسلامی را بدانند و نسبت به خود شناسی، خود سازی و اندیشه ورزی در زمینه معارف دینی، اخلاقی و اجتماعی اهتمام بیشتری داشته باشند.
آیت الله طه محمدی افزود: اگر جوانان و به خصوص سربازان در محیط خدمتی به خودسازی بپردازند در آینده نه تنها برای خود بلکه برای جامعه هم مفید خواهند بود.
در پایان این مراسم نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان بر سر مزار شهید گمنام پادگان شهید قهرمان همدان حضور یافت.
نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه(28خرداد) با هدف مجازات عاملان جنایت تروریستی اخیر تهران، مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری داعش را در دیرالزور سوریه هدف حملات موشکی خود قرار داد.
در این حمله موشکی که از استانهای کردستان و کرمانشاه انجام شد، پایگاه‌های فرماندهی، مراکز ساخت و تولید خودروهای انتحاری و مراکز تجمع تروریستها با شلیک 6 موشک زمین به زمین میانبرد سپاه پاسداران هدف قرار گرفت و منهدم شد.
تروریستهای تکفیری روز چهارشنبه 17 خرداد 96 در 2 حمله تروریستی جداگانه به ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) در تهران 17 تن از هموطنان بیگناه و روزه دار را به شهادت رسانده و 56 تن را نیز مجروح کرده بودند.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.