مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شرکت در اجرای برنامه ها و سیاست های اقتصاد مقاومتی موفق به کسب رتبه برتر در استان شده است.
حاجی رضا تیموری افزود: شرکت نیروی برق استان همدان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تاکید رهبر معظم انقلاب در این خصوص برنامه های متنوع و مختلفی را انجام داده است.
وی اضافه کرد: احداث نیروگاه های خورشیدی با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی و احداث و استفاده از نیروگاه های تولید پراکنده با مشارکت بخش خصوصی از جمله مهمترین برنامه های این شرکت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
وی ادامه داد: کاهش تلفات انرژی، اصلاح شبکه های توزیع نیروی برق و اجرای طرح فهام برای استفاده بهنیه از آب و برق از جمله فعالیت های این شرکت برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
تیموری با بیان اینکه سه هزار و 900 کنتور هوشمند طرح فهام برای مشترکان دیماندی و چاه‌های کشاورزی استان نصب شده است گفت: با نصب این تعداد کنتور بر روی چاه‌های کشاورزی کنترل مناسبی بر مصرف آب و برق چاه‌ها انجام ‌شده است.
وی با اشاره به کاهش تلفات برق نیز عنوان کرد: تلفات انرژی نیز در 4 سال گذشته از 16.7 درصد به 10.7 درصد تا پایان سال 95 کاهش یافته است.
شرکت برق استان همدان 704 هزار مشترک را زیر پوشش قرار داده است.
2087/6993
خبرنگار: زهرا پیرنیا** انتشاردهنده: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.