به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ رسول منعم، در نشست هماهنگی رقابت های مقدماتی فوتبال نوجوانان آسیا که به میزبانی همدان برگزار خواهد شد با اعلام مطلب فوق افزود: بسیار خوشحالیم که سهم کوچکی در موفقیت ورزش کشورمان در عرصه های بین المللی داریم.

وی گفت: میزبانی رقابت های فوتبال نوجوانان آسیا ظرفیتی مهم برای معرفی توانمندی های شهر همدان در عرصه های مختلف بین المللی است.


منعم اظهار داشت: برای برگزاری این مسابقات بهترین امکانات را برای تیم های شرکت کننده مهیا کرده ایم و ورزشگاه 10 هزار نفری شهید حاجی بابایی میزبان این بازی ها خواهد بود.

وی تصریح کرد: ورزشگاه های شهید حاجی بابایی برای برگزاری این پیکارها تعیین شده که به لحاظ استاندارد ، مورد تایید ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارد.

منعم افزود: برگزاری هرچه مطلوب تر این رقابت ها برای فوتبال همدان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند کلاس آموزنده برای مربیان و ورزشکاران این رشته نیز باشد.

وی خاطرنشان کرد: استان همدان از زیرساخت‌های خوبی در رشته های مختلف ورزشی برخوردار بوده و این ظرفیت ایجاد شده شرایط را برای میزبانی های مهم ملی و بین المللی هموار ساخته است.


عباس صوفی، رئیس هیات فوتبال استان همدان نیز در این نشست گفت: مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال نوجوانان آسیا در گروه ایران با حضور 150 ورزشکار و مربی در قالب 5 تیم به میزبانی شهر همدان برگزار خواهد شد.

عباس صوفی افزود: طبق اعلام AFC این رقابت ها 25 شهریورماه لغایت دهم مهرماه در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج آغاز می شود.

وی گفت: تمامی هزینه های برگزاری این رقابت ها بر عهده کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد بود و هیات فوتبال همدان تنها مجری برگزاری بازی ها است.


لازم به ذکر است، تیم‌ ‌ملی ایران در گروه C رقابت های مقدماتی نوجوانان آسیا با تیم‌های قرقیزستان، افغانستان، لبنان و بوتان همگروه است.

این پیکارها از تاریخ 25 شهریور ماه امسال آغاز می‌شود و تیم‌ ‌ملی ایران اولین بازی خود را روز 27 شهریور در مقابل لبنان برگزار خواهد کرد.

 

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 673680
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.