سعید شیرکوند سه شنبه در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان افزود: استان همدان در جلسات ارزیابی اجرای اقتصاد مقاومتی نمره قبول و قابل دفاعی گرفته است.
وی خطاب به استاندار همدان تصریح کرد: درست است مردم از خدمات دولت اطلاع دارند ولی زمانی که اطلاعات در اختیار آنها قرار گیرد تجزیه و تحلیل می‌کنند، در قبال بخشی از مردم نامهربانی کردیم چرا که برخی افراد کمتر اطلاعات داشتند و برخی از سیاه‌نمایی‌ها دامن نظام را گرفت.
وی با اشاره به برگزاری جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی ادامه داد: علت اصرار بر برگزاری جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی این بود که بگوییم که کار آغاز شده است، چرا که تفکری در برخی مناطق و نزد افرادی ایجاد شده بود که این رفت و آمد‌ها و برگزاری جلسات اقتصاد مقاومتی نمایشی برای برگزاری انتخابات است.
وی ادامه داد: با برگزاری جلسه می‌خواستیم بگوییم کار ما جدی است چرا که امروز که بار دیگر مردم پای صندوق های رای آمده و دولت تدبیر و امید را انتخاب کردند مسئولیت سنگین تر شده است.
معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری اظهار کرد: برخی بیش از 30 سال زحمات نظام را در قالب استدلال و تهمت وارد بازی سیاسی کردند که این کار را نباید می‌کردند.
وی با بیان اینکه وظیفه داشتیم که عملکرد دولت را به استحضار همه مردم و روستاییان برسانیم تصریح کرد: خدمات باید اطلاع داده می‌شد که در صورت انجام این کار به مردم لطف شده بود.
شیرکوند نیز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به همدانی بودن رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور با بیان اینکه همدانی بودن او قطعا در تصمیم‌گیری‌ها برای این استان موثر است افزود: چرا که اطلاعات بیشتری و دقیقتری داشته و می ‌تواند روی یک موضوع دقیق دفاع کرده و اسناد و مدارک جمع کند.
وی تصریح کرد: معاون رئیس جمهوری باید برای همه استانها تصمیم‌گیری کند و در رابطه با موضوع تویسرکان و ملایر در جلسه مربوطه وی اصرار می‌کردند که آنچه ملاک و معیار است عمل شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان نیز گفت: بسته های پنجگانه مربوط به تولید و اشتعال برش ملی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور مصوب شده است و برش ملی را مدیران باید مرور کنند.
اسکندر صیدایی افزود: میانگین عملکرد استان همدان در اقتصاد مقاومتی 125 درصد است و همه دستگاه ها خوب عمل کردند.
گفتنی است شهرستان ملایر چهار هزار واحد تولید مبل و منبت دارد و بیش از هشت‌هزار نفر در این حوزه اشتغال دارند و به‌ تازگی عنوان شهر مبل و منبت را به خود اختصاص داده است.
7523/6993
خبرنگار:مرضیه بختیاری**انتسار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.