احسان قنبری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: پیرجماران یک شخصیت جامع و کاملی بود که با سیاست، درایت و هنرمندی تمامی شخصیت ها و سیاسیون را در کنار خود جمع کرد.
وی بیان کرد: امام راحل در جریان پیروزی انقلاب از توان تمامی احزاب حتی منافقان هم استفاده کرد ولی آنها پس از پیروزی انقلاب دنبال سهم خواهی بودند که با روشن شدن خط مشی امام راحل ، آنها به مخالفان نظام تبدیل شدند.
وی اضافه کرد: پس از اینکه امام راحل در پاسخ به سهم خواهان فرمودند 'خط انقلاب مشخص است' شکاف بین جریاناتی که دنبال سهم خاهی بودند با انقلاب ایجاد شد.
فرماندار کبودراهنگ اظهارکرد: تلاش، مجاهدت و پایداری بنیانگذار کبیر انقلاب میراث گرانبهایی را برای مسلمانان و ملت های ستمدیده جهان برجای گذاشت.
قنبری با ذکر اینکه امام بر قلب ها و دلهای مردم حکومت می کرد افزود: با وجود گذشت حدود سه دهه از رحلت این عالم فرهیخته جهان اسلام جهان همچنان از رهنمودهای ایشان تاثیرمی ‏پذیرد.
وی گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالگرد رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ویژه برنامه هایی با حضور سخنرانان مطرح در شهرستان کبودراهنگ همراه با مداحی و قرائت قرآن برگزار می شود.
روح بلند پیشوای مسلمانان و رهبر آزادگان جهان، حضرت امام خمینی(ره) در 14 خرداد سال 1368 به ملکوت اعلی پیوست.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.