نادر پیرتاج روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سرعت وزش باد در 24 ساعت گذشته در تویسرکان به 55 کیلومتر بر ساعت رسید.
وی اظهار کرد: آسمان استان تا 24 ساعت آینده صاف تا کمی ابری از بعد از ظهر افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می شود و این وضعیت تا 2 روز آینده ادامه دارد و روز شنبه نیز آسمان استان صاف تا کمی ابری و احتمال بارش پراکنده وجود دارد.
پیرتاج اظهار کرد: تا چند روز گذشته پدیده گرد و غبار در استان پیش بینی نمی شود و از نظر دمایی نیز تغییرات محسوسی وجود ندارد و از روز دوشنبه هفته آینده به تدریج روند افزایش نسبی دمای فصلی تابستان در استان همدان پیش بینی می شود.
وی گفت: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته هفت درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 30 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
پیرتاج افزود: گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته فامنین و قهاوند با 31 درجه سانتیگراد بالای صفر و خنک ترین نقطه، اسدآباد با پنج درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.
2087/ 6993
خبرنگار: زهرا پیرنیا ** انتشار دهنده: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.