به گزارش خبرآنلاین از تویسرکان ؛ سرهنگ محمد معصومی، که در جمع خبرنگاران سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: ساعت 19 روز جمعه 5 خرداد ماه سال جاری خبر قتل دو نفر زن و شوهر کهنسال به نیروی انتظامی اطلاع رسانی شد.

وی خاطرنشان کرد: این زن و شوهر در منزل خود و در شهرک فرهنگیان تویسرکان به قتل رسیدند.

سرهنگ معصومی با اعلام اینکه اقدامات اولیه همچون بررسی صحنه جرم و تحقیقات مقدماتی توسط بازپرس قتل و اداره آگاهی تویسرکان انجام شده، گفت: سعی می‌کنیم با کمک مردم، دستگاه قضایی و همچنین با دلایل، شواهد و قرائن، قاتل یا قاتلان را بزودی شناسایی و به دست قانون بسپاریم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان اظهار داشت: آثار به جا مانده نشان دهنده آن است که فرد یا افرادی که به محل وقوع قتل رفته و مرتکب جرم شده‌اند، بدون مشکل وارد محل شده اند، و آثار درگیری و یا تخریب و ایجاد خسارت مشاهده نشده است.

وی یادآور شد: شخص مظنون به قتل، دستگیر شده که احتمالا دلیل قتل سرقت طلا و جواهر نبوده چرا که حدود 8 میلیون پول نقد در محل حادثه پیدا و صورتجلسه شد.

سرهنگ معصومی گفت: پسر مقتولین ساعت 18 عصر روز جمعه بعد از تماس با منزل و عدم پاسخگویی، موضوع را به خواهرش اطلاع داده و سپس به منزل پدر و مادر خود در شهرک فرهنگیان مراجعه کرده و با جسد والدین خود روبرو شده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 660498
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.