سرهنگ رضا عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یک دستگاه کامیونت حامل سیم و کابل روز یکشنبه هفته جاری از همدان به سمت تهران در حال تردد بود که در آزاد راه واژگون شد.
وی اضافه کرد: سرنشین این کامیونت به علت نبستن کمر بند ایمنی به بیرون از خودرو پرتاب شده و در ادامه خودرو نیز بر روی وی واژگون شده است.
رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: سرنشین این وسیله نقلیه با وجود سقوط کامیون بر روی وی زنده بود و درخواست کمک می کرد ولی تا زمان رسیدن جرثقیل و جابجایی کامیون جان خود را از دست می دهد.
سرهنگ عزیزی افزود: طبق اظهار نظر راننده کامیونت وی در حالت خواب آلودگی اقدام به رانندگی کرده و سرنشین کامیون نیز در حال استراحت بوده است.
رئیس جمعیت هلال احمر فامنین نیز به ایرنا گفت: این حادثه درآزاد راه همدان - ساوه و 15 کیلومتری پایگاه امدادی تجرک رخ داد.
علی اکبر شاهمردی افزود: راننده این وسیله نقلیهکه در این سانحه مجروح شده بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان فامنین منتقل شد.
وی اضافه کرد: سرنشین این وسیله نقلیه نیز در این سانحه جان باخت که بعد از انجام عملیات رها سازی با استفاده از 'ست سنگین پنوماتیک' توسط نجاتگران هلال احمر تحویل عوامل انتظامی شد.
آزاد راه همدان - ساوه به طول 200 کیلومتر یکی از پرترافیک ترین جاده های غرب کشور است که 88 کیلومتر آن در استان همدان قرار دارد و بخش زیادی از ناوگان عمومی و شخصی از این مسیر تردد دارند.
این آزاد راه ، استان های غربی را به مرکز کشور متصل کرده بر این اساس از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام ' اخبار ایرنا همدان ' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.