محمدناصر نیکبخت روز پنجشنبه در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان اظهار کرد: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در تاریخ این کشور ماندگار شد چون در برخی از نقاط بیش از 90 درصد مردم در انتخابات شرکت کردند.
وی اضافه کرد: وقتی عملکرد یک دولت به آزمون گذاشته می شود بعد از گذشت چهار سال از فعالیت آن به راحتی می توان از عملکرد دولت ایراد گرفت ولی در مقابل داوطلبانی که دولت در اختیارشان نبوده به سوال کننده تبدیل شدند.
به گزارش ایرنا استاندار همدان بیان کرد: با وجود مشکلات موجود در کشور ولی ملت ایران به ادامه راه دولت تدبیر و امید پاسخ مثبت دادند.
نیکبخت افزود: با توجه به شرایط همدان، یک رای در این استان را باید به میزان 10 رای در سایر نقاط کشور محاسبه کرد چون در همدان نمی توان براحتی کاری را انجام داد.
وی گفت: مردم ایران با وجود تخریب های ویرانگر علیه دولت مستقر ولی به تداوم راه دولت یازدهم برای چهار سال آینده رای مثبت دادند.
استاندار همدان اظهار کرد: برخی در جریان انتخابات دولت یازدهم را ضد اخلاق معرفی کردند ولی با این ترفند هم نتوانستند کاری کنند و مردم به رئیس دولت یازدهم رای دادند که این موید عمق تعلق خاطر مردم به نظام و عنایت آنها به دولت تدبیر و امید است.
نیکبخت افزود: هم اینک رقابت ها تمام و رفاقت ها آغاز شده است و باید دست در دست یکدیگر برای توسعه و آبادانی کشور تلاش کرد.
به گزارش ایرنا وی تاکید کرد: رئیس جمهوری منتخب مردم متعلق به تمام ملت ایران است و به طیف و گروه خاصی تعلق ندارد.
استاندار همدان یادآوری کرد: برخی از مطالبات داوطلبان ریاست جمهوری در جریان مناظره ها دغدغه مردمی بود ولی برخی از مطالبات نیز نشان از بداخلاقی داشت.
نیکبخت اضافه کرد: برخی داوطلبان ریاست جمهوری در زمینه اشتغال و یارانه وعده هایی مطرح کردند که این وعده ها تنها متعلق به دوران انتخابات بود.
وی گفت: مردم شاهد صداقت و تلاش دولت یازدهم برای رفع مشکلات اقتصادی بودند و با وجود مشکلات موجود به ادامه راه آن رای مثبت دادند.
استاندار همدان تاکید کرد: با توجه به لطف و عنایت زیاد مردم به دولت ، بی توجهی برای رفع دغدغه ها و مشکلات مردم از سوی مسئولان، اوج بی انصافی است.
وی با عنوان اینکه تاکنون چند پرونده در همدان برای بنده تشکیل شده است افزود: شمار اندکی افراد متوهم اقدام به پرونده سازی کرده که هیچیک از این پرونده ها مورد خاصی وجود ندارد.
نیکبخت تصریح کرد: خدا را شاکرم که پرونده اینجانب در بیرون از استان بررسی و رسیدگی می شود چون در دیگر مناطق عدالت بیشتر رعایت می شود.
وی تاکید کرد: انتخابات با صلابت و پرشور در کمال امنیت برگزار شد و اگر ناامنی هایی نیز گاهی به وجود امد از سوی کاسنی بود که باید مدافع حق و حقیقت و عدالت باشند.
وی تصریح کرد: در این دوره از استانداری در بی سابقه ترین اقدام چند تن از نمایندگان فرماندار بازداشت شدند به این خاطر با صراحت عنوان می کنم در همدان یک رای را باید 10 رای محاسبه کرد.
استاندار همدان در ادامه از فعالیت پنجره واحد تجاری ابراز نارضایتی کرد و خواستار فعال کردن این مجموعه و ارائه گزارش در زمینه فعالیت های صورت گرفته شد.
نیکبخت همچنین به ادارات دولتی تاکید کرد که در تقدیرها و تجلیل ها، دست آفرینه های این استان از جمله سفال را به میهمانان و برگزیدگان هدیه دهند.
وی بیان کرد: رای بالای مردم به ادامه کار دولت تدبیر و امید وظیفه همه مدیران را سنگین کرده که می طلبد مدیران استانی در اولین فرصت برنامه های عملی خود برای تحقق تولید و اشتغال را ارائه دهند.
مجموع آرای ماخوذه در استان همدان 945 هزار و 279 رای بوده است که 483 هزار و 281 نفر به حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، 418 هزار و 256 تن به حجت الاسلام حسن روحانی، 14 هزار و 637 نفر به سید مصطفی آقا میرسلیم و 6 هزار و هشت تن به هاشمی طبا رای دادند.
حسن روحانی با کسب با 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.