نادر پیرتاج روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این پدیده موجب کاهش دید و پایین آمدن کیفیت هوا در این شهر شده است افزود: توصیه می شود سالمندان و کودکان از تردد غیر ضروری در هوای آزاد خودداری کنند.
وی اضافه کرد: با توجه به نقشه ها و خروجی مدل های هواشناسی به دلیل پدیده ریزگردها در سطح استان در حال حاضر بیشتر نقاط غبارآلود است و این وضعیت تا صبح روز پنجشنبه ادامه دارد.
پیرتاج ادامه داد: از بعد از ظهر امروز(چهارشنبه) باد شدید در برخی از نقاط استان پیش بینی می شود که احتمال شکستگی درختان و بنرهای تبلیغاتی و سایر خسارت های شهری وجود دارد.
وی افزود: از روز پنجشنبه به دلیل گذر موج ضعیفی از استان همدان احتمال رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.
وی اظهار کرد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته هشت درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 26 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
پیرتاج افزود: گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته ملایر، قهاوند و فامنین با 27 درجه سانتیگراد بالای صفر و خنک ترین نقطه، بهار با پنج درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.
2087/ 1181
خبرنگار: زهرا پیرنیا ** انتشار دهنده:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.