به گزارش ایرنا محمد کاظمی شامگاه سه شنبه در آیین جشن هواداران حجت الاسلام حسن روحانی منتخب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سالن سه هزار نفری الغدیر ملایر افزود: ملت ایران در این انتخابات به تساوی حقوق زن و مرد و به حفظ شان و منزلت ایرانی رای داد.
وی اظهار کرد: مردم ایران در 29 اردیبهشت ماه حماسه و شگفتی آفریدند که این حماسه در تاریخ ما جاودانه خواهد ماند.
وی با بیان اینکه رای 24 میلیون ایرانی می تواند راهگشای کشور در مسیر حل مشکلات باشد، بیان کرد: مردم مسیر اعتدال را پذیرفتند و ما از دکتر روحانی انتظار داریم در پایان چهار سال تومار تورم، گرانی و رکود را لوله کرده و به زباله دان تاریخ بیندازد.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم مبارزه با فقر و فساد را از محوری ترین کارهای دولت دوازدهم برشمرد و افزود: در دولت یازدهم فساد کم بود، اما باید تلاش شود در پایان چهار سال با شفاف سازی، دیگر شاهد فساد نباشیم.
کاظمی تاکید کرد: ما از دکتر روحانی انتظار داریم دولتی جوان، قوی و قانونمدار تشکیل داده و تلاش شود مطابق با شان مردم این مسیر دنبال شود.
وی خطاب به ریاست جمهوری گفت: همانطور که نان کاسبان تحریم را آجر کردید، نگذارید منتقدان بی انصاف شما حاشیه امنی داشته باشند.
وی تاکید کرد: این وظیفه شماست که مشکلات را با مردم درمیان بگذاری و اگر مشکلات حل نمی شود، پس موانع را با مردم در میان بگذارید.
نماینده مردم ملایر در خانه ملت با بیان اینکه پشتوانه ریاست جمهوری 24 میلیون رای است، افزود: امروز دیگر دوران پرده پوشی و مصلحت اندیشی و نه گفتن به 24 میلیون رای تمام شده و مردم انتظارشان به حق و بجاست.
کاظمی همچنین با تقدیر از تدبیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در هدایت و برگزاری جریان انتخابات و ایجاد آرامش و امنیت گفت: با وجود ناامن بودن کشورهای منطقه و همسایه ایران، انتخابات در نهایت امنیت و سلامت کامل برگزار شد.
وی ادامه داد: ملت ایران انتظار دارند ریاست جمهوری سخنگویی سلیس انتخاب کند تا خبرها و زحمات دولت به خوبی منعکس شود.
وی همچنین از حضور پرشور مردم ملایر در انتخابات تقدیر کرد و افزود: تاکنون اقدامات خوبی در این شهرستان انجام شده، از این به بعد هم قول می دهم با ارتباطی که با دولت، وزرا و مسئولان دولت دوزادهم دارم، برای رفع مشکلات مردم تلاش کنم.
کاظمی در عین حال با گرامیداشت حماسه سوم خرداد و مجاهدت پاسداران مرزهای کشور اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد: همه با هم در مسیر توسعه، آبادانی و عمران کشور گام برداریم.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی در ملایر نیز گفت: در سرآغاز انقلاب و حرکت این نهضت دوستان بسیاری همراه بودند، اما هم اکنون از مردم فاصله گرفته اند و مشکل ساز شده اند.
حجت الاسلام عبدالکریم ترابی بیان کرد: ملت ایران هرگز زیر بار زورگویی های آمریکا نمی رود و همواره مقابل دشمنان نظام و انقلاب ایستاده ایم.
وی تاکید کرد: ما خود را با 40 میلیون رای یکسان می دانیم و بین صندوق ها فرق نمی گذاریم.
وی ادامه داد: ما دشمن هم نیستیم و امروز برای سربلندی و آبادانی بیشتر کشور، دولت نیازمند کمک همه اقشار است.
حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه ملت ایران لیاقت سربلندی و افتخار را دارد، اظهار کرد: همه با هم در صفا، صمیمیت و برادری برای عمران و توسعه کشور و حل مشکلات جوانان که نسل آینده مملکت هستند، تلاش کنیم.
جشن هواداران حجت الاسلام حسن روحانی شامگاه سه شنبه با حضور هزاران نفر از حامیان دکتر روحانی در سالن ورزشی سه هزار نفری الغدیر ملایر برگزار شد.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/6993
خبرنگار: معصومه موسوی** انتشار دهنده:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.