به گزارش ایرنا، امروز چه بسیار چشمان کینه توزی که برای ممانعت از حضور من و تو مصمم شده بودند و می تاختند تا به خیالی واهی، همدلی و همزبانی مان را تضعیف کنند!
ماه هاست که رسانه های بیگانه برای کاهش حداقلی آرای من و تو، برنامه های بسیاری را تدارک دیده بودند، اما امروز و در روزی ماندگار در تاریخ سراسر پر افتخار این ملت سرافراز ، همه آمدند و نشان دادن که در کنار یکدیگر زنجیره انسانی را تشکیل خواهند داد از جنس اتحاد و یکرنگی.
همه آمدند با سلایق متفاوتی اما بر مدار هدفی مشترک و بدخواهان میهنم غافلند از اینکه من و تو دست در دست هم، می رویم تا یکصدا و یکرنگ برای داشته های ارزشمندمان انتخابی درست و شایسته تر را برای نظام، انقلاب و آینده سرزمینمان ثبت و ضبط کنیم.
و چه زیبا فرمود رهبر معظم انقلاب که مهم حضور است و امروز من و تو موظفیم تا به ندای رهبرمان لبیک بگوئیم و بیاییم و بسازیم ایرانی آباد را.
اگر چه در چند روز گذشته و در جریان تبلیغات انتخابات همه آحاد مردم با گرایش های سیاسی و توقعات متفاوت شوری وصف ناشدنی را برای انتخاباتی پر رنگ به تصویر کشیدند و دشمنان همیشه حاضر با خیالی واهی دلخوش به این مباحث و اختلاف سلایق شده بودند اما باید گفت ما همه در زیر لوای یک پرچم مقدس به ندای رهبر عظیم الشان لبیک می گوییم و با مشت های گره کرده اجازه هیچ مداخله ای را به بیگانگان نخواهیم داد.
به ساعات پایانی انتخابات نزدیک شدیم و همچنان حضور معنا دار ملتی همیشه در صحنه تحرکی درونی آنان را به سوی آینده ای روشنتر سوق می دهد.
آنچه که در گوشه گوشه دیارمان خبر می رسد حکایت از شور و شعفی وصف ناپذیر از حس باهم بودن برای ساختن ایرانی آباد است و این صفوف طولانی بهم پیوسته دلیل محکمی بر حس عاشقانه ملتی بیدار به نظامی ولایی و انقلابی است.
فردا شنبه ای متفاوت خواهد بود و به دشمنان خواهیم گفت این حضور پاسخ محکمی به همه خیالهای واهی بود که دشمنان این ملت و نظام در سر داشتند و بار دیگر تاریخ سراسر پیروزی و حماسه این دیار کهن برگی زرین را بر پیشانی بلندش به تصویر کشید.
در این بین مردم همدان، دیار تاریخ و تمدن با پیشینه فرهنگی زبانزد، بار دیگر حماسه ای از حضور پر شورشان را به تصویر کشیدند و بار دیگر شعور سیاسی خود را در مشارکت در آینده سیاسی خود نشان دادند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در حدود یک هزار و 370 شعبه اخذ رای در استان همدان آغاز شد.
طبق آخرین آمار دریافتی از سرشماری نفوس و مسکن سال 95، یک میلیون و 288 هزار نفر معادل 74 درصد مردم استان همدان شرایط لازم برای حضور در پای صندوق های رای دارند که حدود 34 هزار و 600 نفر در این استان رای اولی هستند و برای اولین بار در انتخابات 29 اردیبهشت ماه در انتخابات حضور می یابند.
7523/6993
خبرنگار:مرضیه بختیاری**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.