حجت الاسلام حجت الله کشوری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا بر اهمیت حضور آگاهانه و حداکثری مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد و افزود: برنده اصلی انتخابات امروز فارغ از اینکه نام چه کسی از صندوق ها بیرون بیاید مردم، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه خواهد بود.
وی از آحاد مردم خواست در پای صنودوق های رای حضور به موقع و با قصد قربت داشته باشند چرا که این حضور مهمترین رکن انتخابات امروز است .
حجت الاسلام کشوری با تاکید بر اهمیت انتخاب آگاهانه و اصلح گفت: رئیس جمهوری آینده باید در جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی گام بردارد، به توانمندی های جوانان اعتقاد داشته باشد ، شجاع باشد و در جهت مبارزه با مفاسد و ایجاد عدالت در جامعه تلاش کند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در حدود یک هزار و 370 شعبه اخذ رای در استان همدان آغاز شد و 20 هزار نفر کار اجرایی انتخابات را عهده دار هستند.
طبق آخرین آمار دریافتی از سرشماری نفوس و مسکن سال 95، یک میلیون و 288 هزار نفر معادل 74 درصد مردم استان همدان شرایط لازم برای حضور در پای صندوق های رای دارند که حدود 34هزار و 600 نفر در این استان رای اولی هستند و برای اولین بار در انتخابات 29 اردیبهشت ماه در انتخابات حضور می یابند.
6993/1181
خبرنگار:الهام تدین**انتشاردهنده:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.