آیت الله غیاث الدین طه محمدی روز جمعه در پای صندوق رای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در جمع خبرنگاران افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب، پیروز این انتخابات مردم هستند و برای ما هیچ فرقی نمی کند که چه کسی رای بیاورد و مهم این است که نتیجه این انتخابات، رضای خداوند و رهبر معظم انقلاب و روح بلند شهدا باشد.
وی ادامه داد: سخنان رهبر فرزانه انقلاب در اجرای وظیفه خطیر و سنگین انتخابات، فصل الخطاب است و اگر کسی تخطی کند معلوم می شود آن فرد از درون خود شکست خورده است.
نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد:ما باید کاری کنیم که حتی یک نفر از افرادی که واجد شرایط رای هستند از رای دادن جا نماند و همگان به پای صندوق های رای بیایند و به فرد اصلح رای دهند.
آیت الله محمدی گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای موجب سربلندی کشور در عرصه های جهانی می شود و امروز همه دنیا و ناظران خارج از کشور بر سلامت، کیفیت و کمیت انتخابات ایران نظارت می کنند.
امام جمعه همدان تصریح کرد: خداوند رهبر فرزانه انقلاب را به ایران اسلامی عطا کرده و به واسطه حضور ایشان، ما سرآمد کشورهای جهان هستیم و دوست و دشمن اعتقاد دارند که رهبری هیچ کشوری اقتدار رهبری جمهوری اسلامی ایران را ندارد و این نعمت را باید شکرگزار بود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در حدودیک هزارو 370 شعبه اخذ رای در استان همدان آغاز شد و 20 هزار تن کار اجرایی انتخابات را عهده دار هستند.
طبق آخرین آمار دریافتی از سرشماری نفوس و مسکن سال 95، یک میلیون و 288 هزار نفر معادل 74 درصد مردم استان همدان شرایط لازم برای حضور در پای صندوق های رای دارند که حدود 34هزار و 600 نفر در این استان رای اولی هستند و برای اولین بار در انتخابات 29 اردیبهشت ماه در انتخابات حضور می یابند.
1181/6993
خبرنگار: الهام تدین**انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.