عبدالعظیم رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ما امروز بیش از هر زمان دیگری به این اقتدار و حضور حداکثری و عزت بین المللی نیازمند هستیم.
وی با بیان اینکه این عزت و شکوه با حضور حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه مستحکم تر می شود، افزود: با حضور حداکثری و پرشور در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی بیفزاییم.
وی ابراز امیدواری کرد: با حضور آحاد مردم در کل کشور در انتخابات 29 اردیبهشت ماه یک انتخابات پرشور، قانونمند، سالم و شکوهمند را برگزار می کنیم.
رضایی تاکید کرد: هر اندازه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، انتخاب مردم بهتر و به سمت اصلح تر است و در سطح ملی و بین المللی موجب اقتدار بیشتر دولت و ملت ایران خواهد شد.
وی شور و نشاط انتخاباتی در این شهرستان را بسیار مطلوب عنوان کرد و افزود: این شور و نشاط انتخاباتی قطعا به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فردا کمک می کند.
فرماندار ویژه ملایر گفت: حضور پرشور و گسترده مردم هم در انتخابات شوراهای اسلامی موجب می شود مردم در تعیین سرنوشت شهرشان به طور مستقیم تصمیم گرفته و در انتخابات ریاست جمهوری نیز این انتخاب و حضور بسیار حائز اهمیت است.
رضایی با بیان اینکه هیچ مشکل و مانعی در زمان مهلت قانونی تبلیغات کاندیداها در ملایر مشاهده نشد، بیان کرد: داوطلبان در فضای تبلیغاتی مناسب و سالم به رقابت پرداختند و برای نخستین بار ستادهای داوطلبان شوراهای اسلامی در رینگ دوم و سوم شهر دایر شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر سه هزارو 500 تن از عوامل اجرایی در روز انتخابات کار برگزاری انتخابات را در این شهرستان بر عهده دارند.
رضایی با تاکید بر اینکه ملایر مهیای آزمونی بزرگ در 29 اردیبهشت ماه است، افزود: آمادگی کامل برای اجرای انتخابات در این شهرستان را داریم و تعداد 214 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان تعیین شده است.
وی گفت: از این تعداد 135 شبعه ثابت و 79 شعبه به صورت سیار است و با توجه به الکترونیکی برگزار شدن انتخابات شوراهای اسلامی در شهر ملایر، 262 صندوق الکترونیکی در این شهر پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد: در مجموع 651 صندوق اخذ رای آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را جمع آوری می کنند.
رضایی بیان کرد: در حال حاضر 210 هزار تن در شهرستان ملایر واجد شرایط رای دادن هستند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می وشد.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
1181/7528
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.