حاجی‌رضا تیموری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص آمادگی این شرکت برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: در این خصوص ستاد اصلی انتخابات تشکیل شد و برنامه ها و اقداماتی که باید مد نظر قرار گیرد به صورت کامل برای همکاران تشریح شد.
وی افزود: مقرر شد تمام واحدها براساس تصمیم های ستاد اصلی انتخابات در شرکت نسبت به تشکیل ستاد فرعی در شهرستان و آمادگی و ارسال دفترچه انتخابات که وضعیت استقرار گروه ها و همکاران مرتبط را شامل می شود اقدام کرده و در فرصت باقی مانده اصلاح و سرویس شبکه‌ها و تاسیسات و به خصوص روشنایی معابر صورت می گیرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به شناسایی شعب اخذ رای در خصوص مهیا بودن وضعیت برق گفت: تعداد 10 ستاد فرعی در رده های مختلف کار تامین برق مطمئن و پایدار در انتخابات را بر عهده دارند.
وی ادامه داد: در راستای فوریت و جلوگیری از خاموشی در شهرهای همدان و ملایر معاونت بهره ‌برداری اقدام به راه اندازی خط گرم با عقد قرارداد با پیمانکار کرده که از 23 اردیبهشت ماه گروه‌های خط گرم در همدان و ملایر مشغول به فعالیت شده اند و در روز انتخابات و تا پایان شمارش آرا به صورت آنکال آمادگی دارند تا با فوریت نسبت به رفع مشکلات احتمالی اقدام کنند.
تیموری یادآور شد: این شرکت در نظر دارد به زودی در راستای تسریع در پاسخگویی و امکان دسترسی بهتر و راحت ‌تر مردم و مشترکان استان برای ارتباط با مرکز 121 این شرکت در فاز اول اقدام لازم برای نصب Contac Center را در مرکز شهرستان و بخش های تابعه راه اندازی کند.
وی عنوان کرد: این شرکت با به ‌کارگیری تمام امکانات، تلاش می‌کند تا کمترین خاموشی ناخواسته در جریان برگزاری انتخابات را داشته باشد و از ستادهای انتخابات و فرمانداری ها و بخشداری‌ها انتظار دارد با به‌ کارگیری مولد برق اضطراری در محل ستادها و استفاده از UPS در محل شعب اخذ رای پیش بینی لازم را در این خصوص داشته باشند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
1181/2087
خبرنگار: زهرا پیرنیا ** انتشاردهنده: الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.