حجت الاسلام عباس عبدالملکی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: حضور حداکثری مردم انتخابات نشان دهنده مردمی بودن نظام است که این حضور موجب عزت، سربلندی و اقتدار بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.
وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات، مقابله با دشمن و جلوگیری از سوء استفاده تبلیغات آنان علیه نظام جمهوری اسلامی است که این حضور باید گسترده تر از دوره های قبل باشد.
وی با بیان اینکه هر یک رای مردم در تعیین سرنوشت آنها و کشور بسیار اثرگذار است افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات حاصل نشاط، قدرت و صلابت انقلاب و پشتوانه نظام جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام عبدالملکی حضور حداکثری مردم در انتخابات را احساس مسئولیت در برابر آزمون الهی دانست و بیان کرد: این حضور مردم در عرصه سیاسی کشور، در حقیقت ادای دین شرعی، اخلاقی، سیاسی و ملی است.
وی ادامه داد: برگزاری انتخابات های متعدد در کشور از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون، در راستای تحقق بخشیدن به نقش تعیین کننده مردم است.
امام جمعه اسلامشهر آق گل با اشاره به تاکیدهای مکرر امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات افزود: این امر بیانگر اهتمام جدی رهبران نظام اسلامی ایران به نقش مردم و تکیه نظام به مردم در همه عرصه ها و دوران ها بوده است.
حجت الاسلام عبدالملکی همچنین پرشور برگزار شدن انتخابات را موجب تحقق بخشیدن اهداف ملت و آرمان های نظام دانست و گفت: حضور حداکثری مردم یک پشتوانه بزرگ برای خدمتگزاری مطلوب تر مسئولان در اداره آینده کشور است.
وی بر لزوم آگاهی مردم در انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا طبق منویات رهبر معظم انقلاب تاکید و بیان کرد: اصلح از دید مقام معظم رهبری و بزرگان نظام فردی است که دلسوز مردم بوده و از پشتوانه مردمی برخوردار باشد.
وی معتقد بودن به نظام جمهوری اسلامی و حافظ خون شهدا و ارزش های نظام را از دیگر شاخصه های فرد اصلح برشمرد و افزود: اصلح کسی است که درد مردم را بداند و برای رفع مسایل و مشکلات آنها تلاش کند.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالملکی تعهد و تخصص را 2 شرط اساسی و مهم در انتخاب شوراهای اسلامی عنوان کرد و گفت: فردی که به عنوان عضو شورا انتخاب می شود باید تعهد به خدا، دین و شرع داشته باشد تا بتواند گرفتاری ها و مشکلات مردم را رفع کند.
وی همچنین شور و نشاط انتخاباتی را در بین مردم بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: هم اکنون شور انتخاباتی بویژه در بین مردم و جوانان انقلابی اسلامشهر آق گل و دهستان ترک شرقی برقرار است.
امام جمعه اسلامشهر آق گل ادامه داد: مردم با بصیرت و انقلابی اسلامشهر آق گل و دهستان ترک شرقی همواره در همه صحنه های انقلاب حضوری فعال داشته اند و در 29 اردیبهشت ماه نیز با حضور گسترده، پشتیبانی خود را از نظام و انقلاب به نمایش می گذارند.
حجت الاسلام عبدالملکی یادآور شد: در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از 85 درصد واجدین شرایط رای در دهستان ترک شرقی و اسلامشهر آق گل پای صندوق های رای حاضر شدند و این نشان از انقلابی بودن مردم این منطقه دارد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/1181
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.