محمدابراهیم الهی تبار روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران درباره اتفاق رخ داده در جوکار اظهار کرد: اصل موضوع مبنی بر بالا بودن سرعت خودروی حامل بخشدار و فرماندار را تاکنون هیچیک از طرفین تکذیب نکرده اند.
وی اضافه کرد: نیروی انتظامی استان همدان یکی از مقتدرترین نیروهای ناجا به شمار می رود و عوامل پلیس راه نیز با همت و تلاش شبانه روزی منجر به کاهش شمار متوفیان سوانح جاده ای و برقراری امنیت ترافیکی کردند.
وی بیان کرد: بین مامور پلیس راه و بخشدار جوکار چهارم اردیبهشت ماه امسال اتفاقاتی رخ داده که هر یک از طرفین مباحثی را مطرح می کنند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: این موضوع از طریق فرماندار به بنده اطلاع رسانی شد و من در تماسی با رئیس پلیس راه درخواست کردم در صورت مقصر بودن بخشدار از سوی استانداری مواخذه شود و در صورت مقصر بودن مامور، پلیس راه با وی برخورد داشته باشد.
الهی تبار با ذکر اینکه از این گونه مسائل بسیار در راه ها پیش می آید مثال زد: دی ماه سال 93 یک تن از نمایندگان به هشدار عوامل پلیس راه جوکار توجهی نکرده و در مسیر نیز به هشدار پلیس توجه نمی کند.
به گزارش ایرنا وی بیان کرد: در نهایت عوامل پلیس راه با برقرار کردن تور پلیسی ، خودروی وی را در ورودی شهر همدان متوقف می کنند.
وی بیان کرد: این نماینده مجلس علاوه بر استفاده از چراغ گردان که ممنوع است به مامور پلیس راه نیز توهین می کند با این وجود ما برای تسویه حساب سیاسی نیامدیم این موضوع را مطرح و علنی کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان اضافه کرد: این در حالی است که در این فضای سیاسی و انتخاباتی هر کسی دنبال کلاهی از این نمد (اتفاق جوکار) است.
الهی تبار بیان کرد: هم اینک پرونده بخشدار به مرجع قضایی ارسال و از دست ما خارج شده است البته اگر تخلفی کرده باشد باید برخورد شود و اگر خلاف آن ثابت شود از بخشدار دفاع می کنیم.
وی یادآوری کرد: روز سه شنبه بخشدار جوکار به انتظامی استان احضار شده و تحقیقات لازم صورت گرفت سپس قرار وثیقه برای وی صادر شد که به علت همزمان بودن با پایان ساعت کاری دستگاه قضایی تامین قرار وثیقه ممکن نبود.
وی انتشار اخباری در رسانه ها و فضای مجازی مبنی بر اینکه بخشدار خطاب به مامور پلیس راه جوکار عنوان کرده 'قانون برای عوام است نه سیاسیون' را کاری نادرست و غیراخلاقی دانست.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.