به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ محمدناصر نیکبخت، که در جمع معلمان ازندریان ملایر سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: با سفر رئیس جمهور به استان، راه آهن تهران به همدان و همچنین بهره برداری از 300 طرح رسما آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالیم که وعده های دولت یازدهم امروز به ثمر نشسته و راه آهن به همدان و نهاوند رسیده و بیش از 870 واحد تولیدی نیز احیا شده است.

استاندار همدان تصریح کرد: هدف همه دولتها خدمت است البته برخی منحرف می شوند که خطرناک است، برخی هم در حد توان راه مستقیم را ادامه می دهند و در تحقق وعده ها خود می کوشند.

وی با اعلام اینکه مردم ایران مردم حق بینی هستند، گفت: دولت تدبیر و امید، کشور را با رشد اقتصادی منفی بیش از 6 درصد و تورم بالای 40 درصد تحویل گرفت که شرایط نامناسبی بود اما این دولت با همت بلند شروع به کار کرد و به وعده های خود عمل کرد.

نیکبخت افزود: دولت با نداری، طرح تحول نظام سلامت را اجرا کرد که تا به امروز سهم استان همدان، از این طرح 500 میلیارد تومان بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه پس از برجام سرمایه گذاران خارجی با علاقه در کشور سرمایه گذاری می کنند، تاکید کرد: با سرمایه خارجی، پس از برجام در همدان نیروگاه خورشیدی احداث شد و 10 نیروگاه خورشیدی جدید که در حال ساخت است نیز تا 2 سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار همدان، بازسازی مملکت و قرار گرفتن ایران بر ریل توسعه را افق روشن کشور دانست و گفت: همه شما معلمان، انتظار رهبر معظم انقلاب، برای حضور در پای صندوق رای را محقق کنید و با مطالعه رای دهید.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 637111
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.