احسان قنبری شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: پنجشنبه هفته گذشته سعید جلیلی به منظور سخنرانی در تجمع مردمی حامیان سیدابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت شده بود.
وی افزود: عده ای در یک اقدام طراحی شده، پیش از رسیدن جلیلی به شهر همدان وی را به روستای کردآباد کبودراهنگ برده و عنوان کردند که کارگاه های تولیدی این روستا در این دولت تعطیل شده است.
وی با تکذیب این ادعا بیان کرد: اهالی روستای کردآباد به حرفه خیاطی مشغول بوده و یک بیکار هم در این روستا یافت نمی شود.
فرماندار کبودراهنگ افزود: در کلیپی تصویری که سرکشی جلیلی به روستای کرد آباد تدوین ودر فضای مجازی منتشر شده اینگونه القا شده که از 10 سال پیش تمامی واحدهای تولیدی فعالیت خود را به خوبی آغاز کردند و از سه سال پیش یعنی در دولت یازدهم دچار مشکل شده اند.
قنبری اضافه کرد: این روستا دارای 200 کارگاه خیاطی خانگی و تعدادی کارگاه غیر خانگی است که در دولت یازدهم فعالیت خود را نیز افزایش داده اند.
وی در توضیح افزایش فعالیت این کارگاه ها گفت: 53 کارگاه تولیدی روستای کردآباد برق تک فاز خود را به سه فاز تبدیل کرده اند که به معنای افزایش تعداد چرخ های خیاطی و کافی نبودن برق تک فاز برای فعالیت کارگاه ها است.
فرماندار کبودراهنگ یاداوری کرد: قرار بود 10 میلیارد ریال به ساکنان این روستا برای توسعه فعالیت کارگاه های خیاطی در سال 91 پرداخت شود ولی این تسهیلات پرداخت نشد.
قنبری افزود: در دولت یازدهم و در سال 93 مبلغ 15 میلیارد ریال برای توسعه فعالیت در این روستا به ساکنان کردآباد تسهیلات پرداخت شده است.
وی بیان کرد: میزان مصرف برق صنعتی در سال 95 حدود 15 درصد افزایش داشته است و این به معنای افزوده شدن به خطوط تولید و چرخ های خیاطی است.
فرماندار کبودراهنگ بیان کرد: 2 هزار و 300 تن در روستای کرد آباد ساکن بوده و همه آنها به حرفه خیاطی مشغول هستند؛ مادر خانواده علاوه بر وظیفه مادری، پدر علاوه بر کشاورزی، پسر خانواده در کنار درس خواندن و دهیار روستا نیز در کنار شغل روزمره در کارگاه خیاطی هم مشغول به فعالیت هستند.
قنبری افزود: اهالی روستای کرد آباد به پست بانک، اینترنت و آی تی ام مجهز بوده و ساکنان آن خود را برای حضور در نمایشگاه عراق مهیا می کنند.
وی تصریح کرد: عده ای از روی غرض ورزی دنبال تخریب دولت هستند و با آوردن سعید جلیلی به این روستا مطالب کذبی را به وی اعلام کردند و جلیلی نیز این مطالب نادرست را از تریبون به سمع مردم رساند.
سعید جلیلی شامگاه پنجشنبه هفته گذشته در تجمع مردمی حامیان سیدابراهیم رئیسی در همدان سخنرانی کرد.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.