محمد هادی ضرابی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: برنامه های ستاد حجت الاسلام روحانی با محوریت افزایش مشارکت و حضور در انتخابات تدوین شده است.
وی تاکید کرد: طبق تاکید و توصیه رئیس جمهوری سعی و تلاش ستادهای انتخاباتی این نامزد ریاست جمهوری باید برقراری آرامش و حفظ آن را به عنوان یکی از نیازهای جامعه مدنظر قرار دهند.
رئیس ستاد روحانی در استان همدان گفت: نتیجه مطلوب در انتخابات پیش رو در صورت ایجاد فضایی آرام و بدون مشکل شکل می گیرد.
ضرابی در زمینه منابع مالی ستاد روحانی توضیح داد: به ما توصیه شده است که از توان مردمی برای اداره ستادهای انتخاباتی استفاده شود.
وی حجت الاسلام و المسلمین روحانی را فردی توانمند، دارای سابقه و تجربه بالا معرفی کرد و افزود: این نامزد انتخاباتی در طول دوران مدیریتی خود در مناسب مختلف نشان دادند فردی اخلاق مدار، اهل مدارا و مسئولیت پذیر هستند.
به گزارش ایرنا وی بیان کرد: روشهای اعتدالگرایانه در تمامی امور این داوطلب ریاست جمهوری و ستادهای وی در جریان است.
رئیس ستاد روحانی در استان همدان بیان کرد: با توجه به روند مناظره ها می توان به صراحت عنوان کرد که در بعد فرهنگی به مرحله ای از رشد و تکامل نرسیده ایم که بتوانیم بر اساس تعامل مثبت و سازنده با یکدیگر بحث و گفت و گو کنیم.
ضرابی افزود: در مناظره اول نامزدهای ریاست جمهوری به وضوح این نقص فرهنگی مشهود بود.
وی با ذکر اینکه ترور شخصیتی در این مناظره به چشم می خورد اظهار کرد: تخریب شخصیت های بزرگ و خدمتگزاران نظام با استفاده از تریبون ملی را عقل، اخلاق و مردم نمی پسندند.
انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.