حجت الاسلام حبیب الله شعبانی دوشنبه شب در آیین آغاز بکار ستاد محمدباقر قالیباف در همدان تصریح کرد: امروز در بین انقلابیون و متدینان با 2 مولفه اصلح و صالح مقبول مواجه هستیم که این موضوع به یک دعوا بچه گانه بین انقلابیون تبدیل شده است در حالیکه از جبهه مردمی انقلاب اسلامی خواستند اصلح مقبول را معرفی کنیم نه اینکه صالح مقبول را تخریب کنیم.
وی گفت: جبهه مردمی انقلاب اسلامی (جمنا) از طریق مشورت، بررسی و تحلیل 2 تن را به عنوان اصلح و کسانی که می توانند این بار مسئولیت را به دوش بکشند معرفی کرده است.
رییس شورای استانی جبهه مردمی انقلاب اسلامی همدان افزود: در انتخاب این 2 داوطلب همه با هم توافق دارند و ستادها نیز مشکلی در این زمینه ندارند ولی در بدنه جامعه گاهی مواقع بخاطر تشخیص شخصی اقدام به تخریب و خودزنی می کنند.
حجت الاسلام شعبانی بیان کرد: ما باید فرد اصلح حمایت و تبلیغ کنیم نه اینکه با نظر شخصی تشخیص بدهیم یکی از داوطلبان مورد حمایت جمنا اصلح نیست و آن را تخریب کنیم.
وی اظهار کرد: حجت الاسلام رئیسی و محمد باقر قالیباف از افراد انقلابی و متدین بوده که مدیریت کلان را می شناسند و این 2 نامزد با عرصه مدیریتی آشنا هستند و شما نیز اگر برای خدا کار می کنید باخت و برد را رعایت کنید.
رییس شورای استانی جبهه مردمی انقلاب اسلامی همدان تاکید کرد: ستاد مشترک حجت الاسلام رئیسی و قالیباف تشکیل شده و قرار است روسای ستاد این 2 داوطلب با همکاری یکدیگر فعالیت داشته باشند و برای همدیگر هم تبلیغ کنند.
شعبانی با دعوت حامیان داوطلبان به کنار گذاشتن اختلاف ها تصریح کرد: وظیفه حامیان داوطلبان مورد نظر جمنا، هم افزایی، تبلیغ و تقویت یکدیگر است و جبهه مردمی دنبال این است که یکی از این 2 داطلب رای بیاورد.
وی گفت: کنار کشیدن هیچیک از 2 داوطلب جمنا را به نفع نمی دانم چون به احتمال 95 درصد هر 2 داوطلب در عرصه باقی بمانند مگر اتفاقی بیفتد.
رییس شورای استانی جبهه مردمی انقلاب اسلامی همدان اظهار کرد: مطرح کردن انصراف یکی از 2 داوطلب مورد حمایت جمنا صحیح نیست چون موجب دلسردی و سستی حامیان آنها می شود.
شعبانی تاکید کرد: هر 2 داوطلب جمنا و ستادهایشان هماهنگ هستند و هم اینک ستادهای مشترک استانی نیز تشکیل شده است ولی برخی با اختلاف افکنی در بدنه و خود زنی در زمین دیگری بازی می کنند.

** حق نداریم نسبت به عملکرد دولت دروغ بگوییم
وی افزود: باید در جریان انتخابات واقعیت ها از جمله ضعف مسئولان اجرایی را برای مردم بازگو کرده و نسبت به کم کاری ها فعالیت ها انتقاد کرد.
وی اضافه کرد: با این وجود حق نداریم دروغ و خلاف واقعیت صحبت کنیم چون اخلاق انتخاباتی بیانگر این است که هدف وسیله را توجیه نمی کند.
رییس شورای استانی جبهه مردمی انقلاب اسلامی همدان با ذکر اینکه مشکل کشور مسائل اقتصادی است افزود: جمنا برای رفع مشکل اقتصادی یک تیم کارشناسی و برنامه منسجم دارد.
شعبانی با تاکید بر اینکه امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم اضافه کرد: کسی که قصد خدمت به مردم را دارد باید برنامه اقتصادی منسجم ارایه دهد نه اینکه شعار بدهد.
وی تصریح کرد: چنانچه داوطلب ریاست جمهوری برنامه ای اقتصادی منسجم برای رونق تولید، اشتغال، حل معضلات اقتصادی، رکود و تورم نداشته باشد نمی توان آن را فرد اصلح و صالح نامید.
وی با ذکر این سوال که چرا رهبری معظم انقلاب سه سال پیاپی شعار سال را به نام اقتصاد انتخاب می کند گفت: چون از این رهگذر جامعه اسلامی زمین خورده و ضمن ایجاد ناهنجاری ها، جوانان را دچار آسیب شده اند.
رییس شورای استانی جبهه مردمی انقلاب اسلامی همدان یکی از راهکارها و ملزومات برنامه اقتصادی را مبارزه با فساد دانست و گفت: در این راستا رئیس جمهوری نباید از مبارزه با فساد و دشمنان بیرونی هراس داشته باشد.
وی گفت: نفود ناپذیری از دیگر ویژگیهای داوطلب اصلح است چون در جریان حکمیت و برکنار کردن امیرالمومنین(ع) از خلافت نقش عمر و عاص و ابوموسی اشعری یکسان است.
وی تاکید کرد: ملت ایران مسئولی را می خواهند که عمر و عاص ها نتوانند سرشان کلاه بگذراند و فریب بازی های سیاسی را نخورند.
رییس شورای استانی جبهه مردمی انقلاب اسلامی همدان بیان کرد: افراد مسئول در این کشور را نمی توان خائن و دشمن خطاب کرد بلکه دلسوز نظام هستند ولی برخی از آنها اصلح نیستند.
حجت الاسلام شعبانی با ذکر شاخصه های انقلابیگری و تمایز آن با افراطی گری گفت: در 40 سال گذشته هر جا انقلابی عمل کردیم پیروز شدیم.
وی افزود: انقلابی گری به معنای قدرت طلبی، داشتن پست و منصب نیست بلکه به معنی عقلانیت است و برداشت های نادرست از مفهوم انقلابی گری امروزه این واژه را دچار مشکل کرده است.
وی اظهار کرد: رئیس جمهوری منتخب مردم باید انقلابی باشد باید به آرمان ها، شعارها، صحبت ها و موضع گیری های ولی فقیه هماهنگ باشد.
انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.