محمد کاظمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با تلاش ها و تدبیر دولت یازدهم رشد اقتصادی کشور از منفی به مثبت رسید و روابط با جهان از تشنج و حتی مرز درگیری به تعامل مثبت و عزتمندانه رسید.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم در بیشتر زمینه ها از عددهای منفی شروع به کار کرد، افزود: در چنین شرایطی مخالفان دولت چشم خویش را بر اوضاع گذشته می بندند و طلب رونق جهشی دارند، در حالیکه دکتر روحانی دولت را با خزانه خالی تحویل گرفت.
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس دهم بیان کرد: دولت تدبیر و امید با وجود همه موانع و مشکلات در زمینه اقتصاد مقاومتی موفق عمل کرد.
کاظمی ادامه داد: تامین نیازهای واحدهای تولیدی و صنعتی برای بازگشایی و بازتولید، نشان می دهد که دولت به شعار سال طبق آنچه رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال بیان کردند، مقید و متهعد است.
وی با بیان اینکه نگاه دولت به داخل کشور است، افزود: نگاه دولت همواره به استفاده از سرمایه های انسانی داخل کشور، استفاده از فناوری های بدست آمده توسط کارشناسان و اساتید دانشگاه ها و بکارگیری تکنولوژی های روز برای توسعه و ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی است.
وی گفت: به اعتقاد من راه برون رفت از معضلات و مشکلات بویژه در حوزه اقتصادی، استفاده از سرمایه گذاری خارجی است که دولت یازدهم در این زمینه بسیار خوب عمل کرد.
کاظمی با اشاره به آغاز فعالیت های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: اگر خواهان کشوری آباد، آزاد، مستقل و پیشرفته با ارزش های معنوی هستیم، راهی جز حضور حداکثری مردم در انتخابات نیست.
وی تاکید کرد: مردم باید با هوشیاری برنامه ها و مناظره های نامزدهای ریاست جمهوری را ببینند و به وجهه افراد، سوابق، تخصص و توانمندی های نامزدها در گذشته نیز دقت کنند.
نماینده مردم ملایر در مجلس دهم با بیان اینکه هر 6 نامزد ریاست جمهوری که از سوی شورای نگهبان تایید شده اند، برای ما مورد احترام هستند، گفت: نیاز است نامزدها برنامه های خود را بویژه برای حل مشکلات اقتصادی و اشتغال در مناظره ها ارایه دهند.
به گزارش ایرنا کاظمی یادآور شد: کارنامه هر 6 نامزد در معرض دید مردم است و طبق زمان بندی مشخصی این کار در صدا و سیما در حال انجام است که قطعا مردم با هوشیاری تصمیم خواهند گرفت و تصمیم آنها قابل احترام است.
وی گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری باید به گونه ای عمل کنند که ما اخلاق اسلامی را از آنها باید بگیریم.
نماینده مردم ملایر در خانه ملت تاکید کرد: کسانی که شخصیت های تراز اول نظام محسوب می شوند، در رفتار و گفتارشان نباید به جای اینکه به بیان امتیازات و توانمندی های خود بپردازند، دست به تخریب رقیب بزنند.
کاظمی خاطرنشان کرد: این رفتار از سوی هر کاندیدایی با کرامت ها و اخلاق اسلامی و انصاف و عدالت مطابقت ندارد.
وی بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: در جهانی که رو به افراطی گری است، با اعتدال، عقلانیت و دوری از ماجراجویی می توان کشور را از خطرهای احتمالی مصون نگه داشت.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در 29 اردیبهشت ماه سال 96 برگزار می شود.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/6993
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.