شهرام حکیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به نقشه های پیش یابی و خروجی مدل های هواشناسی، آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و احتمال رگبار باران، رعد و برق و تگرگ دور از انتظار نیست.
وی ادامه داد: با ورود سامانه بارشی از اواخر دوشنبه به این استان، آسمان نقاط مختلف استان با بارش باران، رگبار ، رعد و برق و تگرگ همراه است.
حکیمی اظهار کرد: بارش های 24 ساعت گذشته در همدان و اسدآباد یک میلی متر، رزن 6میلی متر، فامنین 9 میلی متر، قهاوند سه میلی متر، کبودراهنگ پنچ میلی متر ، گل تپه 10 و بهار هشت میلی متر ثبت شده است.
وی با بیان اینکه دمای هوا در این مدت تغییرات زیادی ندارد گفت: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته هشت درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 23 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
به گفته وی گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته نهاوند با 27 درجه سانتیگراد بالای صفر و خنک ترین نقطه، همدان، گل تپه، بهار ، رزن و فامنین با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.
2087/ 1181
خبرنگار: زهرا پیرنیا ** انتشار دهنده:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.