رییس ستاد روحانی در همدان تاکید کرد: با حضور حسن روحانی بود که احزاب توانستند نفس بکشند.

به گزارش ایلنا، ستاد انتخاباتی حسن روحانی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر پنج شنبه در محل سالن اجتماعات باشگاه معلمان با حضور گسترده و گرم مردم همدان به‌طور رسمی آغاز به کار کرد.

در این مراسم محمدهادی ضرابی رییس ستاد روحانی، حجت‌الاسلام ترابی از روحانیان سرشناس استان، حسین لقمانیان، علی یعقوبی و کاظم اکرمی نمایندگان سابق مجلس و نیز دیگر فعالان سیاسی و اجتماعی در فضای اصلاحات استان همدان حضور داشتند.

در این مراسم رییس ستاد روحانی با تاکید بر مشارکت مردم در انتخابات برای ماندن شیخ اعتدال در این جایگاه، برخی از ویژگی‌ها و مزایای حضور دولت یازدهم را با مدیریت حسن روحانی را بر شمرد و گفت: در این دوره چهار ساله ما شاهد رشد عقلانیت، حضور ادبیاتی همراه با اخلاق، محترم شمردن اخلاق، چشیدن میوه های شیرینی همانند عقلانیت و قانون گرایی، تقویت مبانی استقلال سیاسی اقتصادی در صحنه جهانی، کاهش چشمگیر تورم، کسب مدارج علمی، مذاکراتی هدفمند، موثر و تحولات اجتماعی متمرکز و دارای خروجی و ...  بوده ایم.

وی افزود: دقیقا به خاطر داریم نگاه فله‌ای به مردم چه بلایی سر ما آورد! فرار از عقلانیت چه مصیبت‌هایی برای ما به بار آورد و قانون‌گریزی چه آفت‌هایی برای مردم و سرزمین ما نازل کرد. ما چهار سال اول از قانون‌گرایی و عقلانیت برخوردار بودیم و ان‌شااله چهار سال دوم به مدارج بالاتری از جمله موضوع معیشت مردم نایل آییم.

در ادامه حجت‌الاسلام ترابی با اعلام حمایت قاطع از حسن روحانی گفت: ما به روحانی رای نمی‌دهیم بلکه به مملکت‌مان و به امپراطوری ایران رأی می‌دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.