به گزارش ایرنا، رحمان سجادی روز چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد افزود: دانش آموزان پایه نهم که قصد ورود به پایه دهم را دارند بر اساس معیارهایی برای ادامه تحصیل در رشته های نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش راهنمایی و مشاوره می شوند.
وی اظهار کرد: امسال هدایت تحصیلی برای یک هزار و 200 دانش‌آموزاجرا و این طرح براساس مولفه‌هایی همچون نمره، استعداد، توانمندی، رقبت و تمایل دانش‌آموز، نظرخانواده‌ها و مشاوران مدارس انجام می شود.
رئیس آموزش و پرورش اسدآباد با اشاره به در پیش بودن هفته مشاغل، خاطرنشان کرد: در این هفته دانش آموزان از طریق بازدید از صنایع و کارخانه ها با شغلهای مختلف بیشتر آشنا می شوند.
وی در ادامه به ساخت مدرسه 9 کلاسه در روستای وندرآباد اشاره کرد و افزود: این مدرسه فرسوده بود و توسط بنیاد برکت بزودی عملیات احداث ساختمان جدید آن آغاز می شود.
سجادی همچنین به برنامه های هفته معلم اشاره کرد و گفت: یادواره شهدای فرهنگی، تجلیل از 53 بازنشسته و 11 معلم نمونه از برنامه های شاخص شهرستان به همین مناسبت است.
هم اکنون 44درصد از دانش آموزان اسدآبادی در رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش و مابقی در رشته های نظری مشغول به تحصیل هستند.
شهرستان اسدآباد 100 هزارجمعیت و 16 هزار دانش آموز دارد.
7527/1181
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.