حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نهاوند اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون بهترین انتخابات در بین کشورهای حامی دمکراسی در ایران برگزار شده است و این نتیجه مقاومت و مجاهدت تمامی مردم ایران و به ویژه شهدای گرانقدر است.

وی گفت: تمامی مسئولان و مردم باید حساسیت انتخابات امسال ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را درک کنند و با حضور پرشور و حداکثری دشمنان انقلاب را مایوس و دوستان انقلاب را شاد و امیدوار کنند.

مغیثی افزود: شورای نگهبان از ابتدا تاکنون امین و چشم بیدار مردم بوده و برای منافع مردم و انقلاب با هیچ شخص و گروه سیاسی مماشات نداشته و هر کاری را که خیر و صلاح نظام و امت بوده  را انجام داده است.

امام‌ جمعه نهاوند اظهار داشت: در آستانه انتخابات بسیار حساس ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا هستیم و باید در مورد افراد اصلح و دارای صلاحیت که تأییدیه شورای نگهبان و سایر دستگاه‌های نظارتی را گرفته‌اند تحقیق کنیم تا فرد اصلح و مناسب را انتخاب کنیم.

وی بیان کرد: برای شناخت فرد اصلح معیارهای بسیار خوب است که با مراجعه به آنها می‌توان انتخاب بهتری را انجام داد که مهمترین معیار اصلح تبعیت از مقام معظم رهبری و تعهد نسبت به آرمان‌های اصلی انقلاب، مردم‌داری، پایبندی به خون شهدا است که مردم در انتخابات پیش رو باید مدنظر داشته باشند.

مغیثی گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری که تائید صلاحیت نهایی شورای نگهبان را گرفتند باید در زمان تبلیغات مجاز و قانونی انتخابات خود اخلاق را رعایت کنند و به رقیب خود تهمت و برچسب نزنند همچنین از بریز و بپاش غیرمعقول اجتناب کنند.

وی بیان کرد: کاندیداهای که برای ریاست جمهوری و شوراها ثبت نام کرده‌اند و رد صلاحیت شدند دلیل آن این نیست که خدایی نکرده لیاقت ندارد  ولی در گزینش نهایی شورای نگهبان در شرایط فعلی برای این پست در نظر گرفته نشده‌اند و در جایی دیگر می‌توانند خدمت کنند.

امام‌ جمعه نهاوند افزود: مردم نهاوند از تمامی آزمون‌های جمهوری اسلامی سربلند از آب درآمده‌اند و توجهی به شایعه‌پراکنی‌های دشمنان انقلاب و نظام ندارد و با شرکت گسترده در تمامی انتخابات حیله دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی را با شکست مواجه کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625827
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.