صالح فریدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان که انتخاب پرچمدار جمهوری اسلامی ایران در مسابقات مختلف بر عهده هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک است اظهار داشت: این کمیته پس از بررسی شرایط ورزشکاران حاضر در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی مه‌لقا جام بزرگ بانوی تیرانداز همدانی را به عنوان پرچمدار کاروان جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات برگزید.

وی افزود: برای انتخاب پرچمدار یک کاروان ورزشی شرایط متعددی از جمله عناوین ملی و فرا ملی ورزشکار و محاسن اخلاقی او مورد توجه قرار می گیرد که با توجه به عناوین آسیایی و جهانی مه لقا جام بزرگ و پوشش اسلامی و حجاب وی که در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی بسیار قابل توجه و تاکید است وی بعنوان پرچمدار کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

فریدی خاطرنشان کرد: مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان برگزار می شود و مه لقا جام بزرگ از بختهای اصلی کسب مدال در این مسابقات است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم مه لقا جام بزرگ یکی از پرافتخارترین ورزشکاران استان همدان به شمار می آید که علاوه بر کسب عناوین مختلف کشوری، آسیایی و جهانی به عنوان تنها ورزشکار همدانی سابقه حضور در 2 المپیک گذشته را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625679
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.