به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملایر عبدالعظیم رضایی بعد از ظهر امروز در جمع داوطلبان شورا‌های اسلامی روستا‌های بخش مرکزی ملایر اظهار داشت: با توجه به اقدامات ارزشمند،  مجاهدت‌ها، تلاش‌ها و شهدایی که برای نظام استواری نظام مقدس جمهوری اسلامی اهدا شده امروز رهاکردن دغدغه‌‌های مردم به ویژه در روستا‌ها زیبنده نظام نیست و لازم است ضمن رفع مشکلات مردم زمینه برقراری نظم و امنیت در جامعه روستایی فراهم شود.

وی  با اشاره به اینکه کار در روستا‌ سختی‌های خاص خود را دارد تصریح کرد:امیدوارم کسانی که به شور‌ا راه پیدا می‌کنند منشاء پیشرفت و آبادانی در روستا‌ها باشند.

فرماندار ملایر با بیان اینکه باید تلاش کنیم شورایی کار کردن و تصمیم گرفتن را در جامعه نهادینه کنیم گفت: مردم باید آنقدر آگاهانه در انتخابات حضور یابند و تصمیم‌شان به حقیقت نزدیک شود‌ که بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

رضایی افزود: این دوره از انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار است و بعد از برجام نگاه تمام دنیا به انتخابات کشور ایران است.

وی با اشاره به اینکه در زمان انتخابات برقراری نظم و امنیت بسیار حائز اهمیت است گفت: در انتخابات اردیبهشت ماه امسال با هر رفتاری که بخواهد امنیت شهر و منطقه را زیر سئوال ببرد به شدت برخورد می‌شود و قابل چشم پوشی نیست.

فرماندار ملایر با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری در کل کشور و انتخابات شورا‌های اسلامی شهرو روستا در آینده شهر‌ها و روستا‌ها و به طور کلی استان‌ها و زندگی مردم اثرگذار است گفت: مردم در انتخاب افراد در شورا‌ها باید به دور از گرایش‌های قومی و محلی عمل کنند و صلاح و توسعه شهر و روستای خود را در نظر بگیرند.

رضایی  با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات اردیبهشت ماه امسال افزود: امروز با وجود تهاجم دشمنان به اسلام،  ایران اسلامی در راس تمام قدرت‌های منطقه قرار دارد و حضور مردم در انتخابات مشت محکمی،بر دهان دشمنان نظام است.

وی با اشاره به اینکه شورا نهادی اجتماعی است و مردم عملکرد اجتماعی، فرهنگی و درآمدزایی از شورا‌ها می‌خواهند گفت: شورا‌ها نماینده مردم و حلقه اتصال دولت و ملت هستند‌.

فرماندار ملایر در ادامه ایجاد کارگروهی را از شوراها دانست و افزود: لازمه نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه این است که ابتدا مسئولان این فرهنگ را پیاده و‌ ترویج کنند.

رضایی با اشاره به اینکه شورا‌ها نباید فقط نگاه عمرانی و نظارتی داشته باشند تصریح کرد: از شورا‌ها انتظار داریم علاوه بر نظارت بر اجرای پروژه‌ها در مسایل و مشکلات اجتماعی از جمله بزهکاری و اعتیاد نیز ورود یابند و در حل این مشکلات به دولت کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه بیکاری جوانان یکی از مشکلات اجتماعی و بستری جهت اعتیاد جوانان است گفت: شورا‌ها در ابجاد اشتغال در روستا‌ها می‌توانند بسیار کمک کننده باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623043
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.