به گزارش خبرگزاری تسنیم از نهاوند سردار غلامعلی ابوحمزه بعد از ظهر امروز در همایش اقتصاد مقاومتی در نهاوند اظهار داشت: ماه رجب آمادگی برای ورود به ماه‌های شعبان و رمضان برای خودسازی است‌.

وی با بیان اینکه در ماه رجب و شعبان انسان از گناهان گذشته خود توبه می‌کند و نتیجه آن در شب‌های قدر محقق می‌شود، گفت: گناه سبب سنگین شدن روح می‌شود و هرچه جسم فربه باشد روح هم توان حرکت ندارد.

وی در بخش دیگر از سخنان گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از مهمترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری و اولویت اول کشور ما است که در سال‌های اخیر بسیار به آن اشاره شده و سپاه و به خصوص بسیج سازندگی به خوبی در این امر ورود پیدا کرده است.

 ابوحمزه با بیان اینکه وظیفه بسیج سازندگی تلاش برای ایجاد اشتغال، فعالیت و حرکت برای رفاه جامعه می‌باشد گفت: کاری که بسیج سازندگی انجام می‌دهد عمق بخشی است و با ایجاد اشتغال یکی از مشکلات اساسی جامعه  برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج پنج ماموریت اصلی دارند، تصریح کرد: این مأموریت‌ها شامل مقابله با تهدید سخت در عرصه نظامی، مقابله با تهدید نیمه سخت، مقابله با تهدید نرم و تحقق بسیج ده‌ها میلیونی است که این چهار ماموریت بستر و زمینه و مقدمه‌ای برای آخرین و مهمترین ماموریت سپاه و بسیج یعنی عمق بخشی داخلی است که باید ارزش‌ها و هنجارهای انقلاب از قبیل معرفت، بصیرت، فرهنگ کار و تلاش را در بدنه جامعه نهادینه کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گفت: همه کارهایی که در بخش‌های مختلف بسیج سازندگی انجام می‌شود مقدمه‌ای برای پیشرفت در بخش‌های دیگر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کار ما باید هدف‌دار و جهت‌دار باشد تا به ارزش‌ها و اهداف انقلاب نزدیک شویم، گفت: اگر کارهایی که بسیج سازندگی انجام می‌دهد سبب شد که عده‌ای از گناه دور شوند این یعنی مدیریت جهادی و آن چیزی است که مدنظر مقام معظم رهبری است.

ابوحمزه با بیان اینکه مدیریتی جهادی و انقلابی و کاری که برای رضای خدا انجام شود پیشرفت خواهد کرد و به اصل انقلاب خواهد رسید، افزود: مدیریت جهادی 5 مرحله دارد که شامل کار، تلاش، محاسبه با خدا، علم و تدبیر و درایت می‌شود.

وی در بخشی از سخنان خود اشاره‌ای به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا داشت و گفت: انتخابات یکی از مهمترین مباحث کشور ما است که استکبار جهانی توطئه‌هایی برای این امر اندیشیده و ما باید مراقب باشیم که این برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر محقق نشوند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: از شوراهای شهر و روستا غافل نشوید چراکه بدنه اجرایی شهر و روستا هستند و این شوراها هستند که شهرداران را انتخاب می‌کنند و آنها با مردم در ارتباط هستند بنابراین سعی کنید کسی انتخاب شود که اصلح باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623028
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.