به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ محمدناصر نیکبخت، که در دیدار مسئولان اتاق اصناف و جمعی از معتمدان بازار همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: 

کسبه بازار را به شرکت در انتخابات تشویق کنید چرا که حضور حداکثری بسیار مهم است.

وی با تاکید بر اینکه باید مصرف‌کننده، تولیدکننده و بازار در قالب یک مجموعه برای توسعه و ترقی استان همدان تلاش کنند، گفت: خداوند نعمت امنیت و آرامش را به کشور ما داده است.


استاندار همدان اظهار داشت: ایران، هدف اصلی تروریست‌هاست اما هر تروریستی که به سمت ایران آمد به‌ سبب اقتدار نیروهای امنیتی، ناکام ماند.

وی با بیان اینکه شرایط کشور را بسیار خوب می‌بینم و باید تلاش کنیم تا استان همدان نیز به شرایطی که استحقاق و شایستگی آن را دارد، برسد، گفت: استان همدان بهترین شرایط را برای سرمایه گذاری دارد.

نیکبخت با اشاره به اینکه برای راه‌آهن تهران ـ همدان ـ سنندج با آنکه 200 میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به استان همدان مصوب شده بود، 100 میلیارد تومان نیز علاوه بر اعتبارمصوب، پرداخت شد، گفت راه آهن یکی از خواسته‌های اصلی مردم همدان است.

وی بازاری‌های همدان را انسان‌هایی متدین دانست و گفت: بازار همواره در انقلاب، دفاع مقدس و تداوم انقلاب نقش خود را ایفا کرده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 621862
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.