به گزارش خبرگزاری تسنیم از نهاوند، امیررضا یوسفیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی یک شهر به عنوان سرمایه‌های ملی کشور محسوب می‌شوند و با توجه به این مهم، افزایش سطح کیفی پروژه‌های عمرانی سبب افزایش عمر مفید پروژه‌ها و کاهش هزینه‌های نگهداری آن می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از رسالت‌های اصلی مدیریت شهری ارتقاء سطح کیفی پروژه‌های عمرانی است که توسعه زیرساخت‌های شهری را به همراه دارد.

یوسفیان افزود: کاهش ترافیک شهری و ارتقاء رضایت‌مندی شهروندان از جمله اهداف احداث پروژه‌های عمرانی سطح شهر است.

وی عنوان کرد: کاهش درآمد و هزینه‌های جاری این دستگاه از مشکلات جدی به شمار می‌آید که باید با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای تعریف پروژه‌های مشارکتی و افزایش مشارکت‌های مردمی در پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این مشکل را تا حد زیادی برطرف ساخت و به سمتی پیش رفت که به درآمدهای پایدار دست پیدا کند.

شهردار نهاوند بیان کرد: ایجاد منابع درآمدی پایدار و ساماندهی نیروهای انسانی از دیگر اولویت‌های مدیریت شهری نهاوند است و با اتخاذ تمهیدات ویژه در پی آن هستیم تا به سمت چابک‌سازی و افزایش توان اجرایی این مجموعه حرکت کنیم تا با انجام پروژه‌های مختلف توسعه پایدار را برای شهر رقم بزنیم.

یوسفیان بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و  گفت: عدم اجرای به موقع پروژه‌ها سبب افزایش هزینه‌ها خواهد شد که این اتفاق با اصول اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد لذا ضرورت دارد علاوه بر توجه به کیفیت پروژه‌های عمرانی به تسریع در اجرای آن نیز توجه ویژه شود تا شاهد شکوفایی شهر نهاوند با رعایت موازین شعار سال باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621283
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.