به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، امیر رحمان افسری صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز ارتش در همدان اظهار داشت: امروز روزی است که امام خمینی(ره) با تصمیم خرمندانه خود در 38 سال پیش سبب استمرار حکومت اسلامی شدند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به دنبال پیوستن ارتش به مردم و انقلاب، توطئه دشمنان علیه ارتش آغاز شد و در شرایطی که پادگان‌ها خالی از نیروها شده و فرماندهان انقلابی ارتش به دنبال سامان دادن اوضاع بودند توسط دولت موقت اعلام شد که سربازان فروردین ماه مرخص هستند.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان با تجلیل از جانفشانی نیروهای ارتشی برای حفظ انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان تلاش کردند تا ارتش را رو در روی انقلاب اسلامی قرار دهند و سبب انحلال این یگان شوند.

وی عنوان کرد: امام (ره) در شرایطی که برخی افراد در صدد حذف ارتش بودند تصمیم هوشمندانه‌ای گرفتند و اعلام کردند ارتش باید بماند و در روز 29 فروردین نیز باید در خیابان‌ها رژه بروند تا همبستگی خود با مردم و انقلاب را نشان دهند.

افسری اظهار داشت: پس از گذشت 37 سال از صدور فرمان امام (ره)، کماکان ارتش در تبعیت از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری این مراسم را برگزار می‌کند تا دشمنان بدانند ارتش برای دفاع از کشور و ملت در آمادگی کامل به سر می‌برد.

وی افزود: ارتش همانند دیگر یگان‌های نظامی نیروهای مسلح کشور با اعتقاد و ایمانی راسخ، با بهره‌مندی از تجهیزات و تسلیحات قوی و با اتحاد و انسجام از مردم و کشور در برابر دشمنان دفاع می‌کند.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان عنوان کرد: ارتش همان نیرویی است که با پیوستنش به انقلاب اسلامی سبب پیروزی مردم شده و پس از آن نیز در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاد هم اینک نیز بر عهد و پیمان خود باقی بوده و حافظ منافع کشور، انقلاب و مردم است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620821
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.