محمدناصر نیکبخت روز سه شنبه در آئین روز ارتش در همدان بیان کرد: شاکله و اساس و نیاز اولیه تشکیل هر حکومتی وجود امنیت است.
وی اضافه کرد: امنیت از جمله مطالبات و خواسته های استراتژیک هر ملتی است چون در سایه امنیت دیگر نیازها قابل دسترسی خواهد بود.
وی اظهارکرد: امروز ایران نه تنها از مرزهای جغرافیانی این کشور بلکه با اقتدار و سربلندی از مرزهای اسلامی نیز دفاع می کند.
استاندار همدان گفت: ایران اسلامی در هر جایی که نیاز به کمک مستشاری ایران باشد از کمک به کشورها دریغ نمی کند.
به گزارش خبرگزاری ایرنا نیکبخت افزود: دست ها و چشم های زیادی نیازمند کمک مستشاری ارتش و نظام مقتدر ایران اسلامی هستند.
وی تاکید کرد: ایران اسلامی هیچگاه طالب بروز جنگ نبوده و با رشادت و جانفشانی نیروهای مسلح به ویژه در هشت سال جنگ تحمیلی و حمایت مردم نشان دادن که در عرصه دفاع اجازه تجاوز هیچ کشوری به ایران را نمی دهند.
وی اضافه کرد: توان رزمی و دفاعی نیروهای مسلح در کنار رشادت و جهاد آنان موجب شده مستکبران جهانی هیچگاه به خودشان اجازه تعرض به مرزهای ایران را ندهند.
استاندار همدان تاکید کرد: دشمنان نظامی اسلامی دریافتند که این کشور دارای نیروهای مسلح با ویژگی هایی از جمله ولایتمداری، تدین و اخلاص و مجهز به به روز ترین تجهیزات نظامی هستند.
نیکبخت افزود: توان دفاعی ایران و پشتیبانی مردم از نیروهای مسلح موجب حضور کشورهای 5+1 در میز مذاکره و به رسمیت شناختن حقانیت ایران شد.
وی با ذکر اینکه ایران نیازی به مستشار خارجی ندارد یادآوری کرد: در گذشته یک گروهبان خارجی برای ارتش نقشه راه می داد ولی امروز هیچ کشور شرقی و غربی نمی تواند برای نیروی مسلح ایران نقشه راه بدهد.
وی تاکید کرد: ارتش ایران نه تنها از هیچ فرد و کشوری به جز فرماندهی کل قوا دستور نمی گیرد بلکه همه منتظر دستور ایران هستند.
استاندار همدان اعتقاد و ایمان را مبنای حرکت نیروهای مسلح به ویژه ارتش دانست و گفت: بکار بردن سلاح کشتار جمعی بر اساس فتوای رهبری انقلاب حرام است.
نیکبخت ورود خط ریلی به پنج استان در دولت یازدهم، اجرای منشور اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه کشور را بواسطه وجود امنیت در کشور دانست.
وی گفت: بودجه دفاعی کشور در دولت یازدهم 2 برابر افزایش یافت و در هفته جاری شاهد رونمایی بخشی از تاسیسات و تجهیزات نظامی و دفاعی توسط رئیس جمهوری بودیم.
استاندار همدان تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی همه مردم به خصوص اهالی استان همدان حضور باشکوهی در این انتخابات خواهند داشت.
نیکبخت افزود: ملت ایران با رای هوشمندانه شرایطی را فراهم می کنند تا بتوان احساس امنیت را در کشور فراهم کرد.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.