به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سید حسین علوی بعد از  ظهر امروز با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در پاسخ به سئوالات دانشجوی موافق دولت اظهار داشت: افرادی که عزت را فدای شکم کردند همان‌هائی هستند که دغدغه شکم مردم برایشان مزخرف است اما افرادی که حقوق نجومی دریافت می‌کنند را ذخیره نظام می‌دانند اگر پرداختن به این موضوع استفاده از ادبیات چاله میدانی است پس من افتخار می‌کنم به اینکه چنین ادبیاتی دارم.

 مدیرعامل خبرگزاری بسیج گفت: آقائی که میکروفون از دست خبرنگار گرفت و آن رفتار را انجام داد و یا وزیری که به فرماندار گفت"بی شعور  تو نماینده دولتی یا مردم " چگونه تببین می‌شود.

وی درپاسخ به سوال فردی که می‌گفت چرا از کسانی دم می‌زنید که در جنگ 8 ساله به کمک عراق شتافتند، ابراز کرد: گفتید در جنگ، دولت سوریه و یمن به ما حمله کردند شما گویا تاریخ را مطالعه نکرده‌اید و بی‌اطلاع هستید، هرچند ممکن است یک فرد یمنی و یا سوری در 8 سال دفاع مقدس به کمک صدام آمده باشد اما چه ربطی به شرایط فعلی دارد.

علوی با تاکید براینکه آسمان و ریسمان بافتن هنر نیست، تصریح کرد: حرف‌های شما درباره آنارشیسم که می‌گوئید حکومتی است که نمی‌توان به آن دست یافت غلط است چرا که آنارشیسم به معنای بی‌حکومتی، بی‌قانونی و عین قانون جنگل است به همین دلیل خوشحال می‌شوم اگر نام یک کتاب که درباره آنارشیسم مطالعه کردید را بیان کنید.

وی درباره اظهار نظر یک نفر از دانشجویان مخالف که گفت"مردم جاهل در زمان امام حسین(ع) یزید را به اسم ولایت فقیه حمایت کردند و برهمین اساس سر فرزند پیامبر را بر نیزه کردند"  اظهار داشت: سندی مبنی براینکه یزید با اسم ولایت فقیه حکومت می‌کرده و یا حتی در زمان ائمه(ع) ولایت فقیه توسط رجلی بیان شده باشد در تاریخ وجود ندارد به همین دلیل  من حرف شما را به پای جوانی‌تان می‌گذارم.

مدیرعامل خبرگزاری بسیج با تاکید براینکه تئوریسین‌های جریان برانداز نیز حرف شما را نمی‌زنند بیان کرد: انتقاد شما که می‌گوئید "آقای رئیس جمهور نگفته 100 روز  وضعیت کشور را سامان می‌دهم" اشتباه است و حتی اگر حرف شما درست باشد که "ایشان گفته تحول ایجاد می‌کنم" نیز تا کنون محقق نشده است.

وی در پاسخ به انتقاد دانشجوی حامی دولت مبنی بر استفاده برخی افراد از کلمه دیاثت، عنوان کرد: حضرت آیت الله جوادی آملی این کلمه را که ریشه فقهی نیز دارد به کار بردند که به معنای  افرادی است که ناموس ندارند حالا بیابید در عرصه سیاست، دیاثت فروشان را.

وی در پاسخ به سوالی درباره یک دوره‌ای شدن ریاست جمهوری آقای روحانی نیز افزود: رئیس جمهور کنونی این ظرفیت را دارند چون ضعیف‌ترین رای را در بین روسای جمهوری ایران آورده  و با نمره ناپلئونی رای‌شان نافذ شد.

مدیرعامل خبرگزاری بسیج درباره تاثیر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر انتخابات ایران تصریح کرد: سال‌ها پیش لولوئی درست کردند به اسم تحریم، حالا هم چیزی به اسم ترامپ را علم کرده‌اند پس بدانید سیاست جریان نفاق از صدر اسلام تا کنون به دنبال ترساندن مومنین از جریان کفر بوده که در قرآن نیز به آن اشاره شده است.

وی ابراز کرد: گنده‌تر از ترامپش غلطی نکرد حالا ترامپ که باشد که بخواهد حرکتی انجام دهد ایران 57 با ایران 96 قابل مقایسه نیست و حالا این جمهوری اسلامی است که در منطقه محاسبات غرب را بهم ریخته است.

علوی بیان کرد: اینها مرد جنگ نیستند فقط می‌خواهند ما را با ماشین جهنمی جنگ خود بترسانند و حاشا که ما بترسیم و بعید نیز می‌دانم کار آنها تاثیری در رای مردم بگذارد مگر اینکه سیاست صدا و سیما به صحبت‌های افرادی که می‌گویند برجام سایه مرگ را از سر مردم بر داشت بپردازد.

وی تصریح کرد: اگر رسانه ملی اجازه دهد این حرف که به فرموده رهبر معظم انقلاب "دورغ محض" پخش شود ممکن مردم نیز تحت تاثیر قرار بگیرند.

مدیرعامل خبرگزاری بسیج درباره مذاکرات و نسبت دادن آن به رهبری افزود: اینکه می‌گویند رهبری از جزیات مذاکرات باخبر بوده دروغ است چرا که ایشان از اول فرمودند که به این اقدامات خوشبین نیستند.

وی با تاکید براینکه نرمش قهرمانانه را فقط رهبری انجام دادند به این معنا که از خطوط استراتژیک برای دریافت قیمت بالا عقب نشستند و با مردم معامله کردند، عنوان کرد: ایشان با این کار عقول مردم را ده پله بالاتر برده و در معامله را با آمریکا و غرب را تا سال‌ها بستند.

مدیرعامل خبرگزاری بسیج درباره عملکرد دولت در بخش ریزگردها، برجام و کشتار حجاج در عربستان گفت: تقریبا دولت هیچ کاری در این حوزه ها انجام نداد چرا که به جای پرداختن پول برای جلوگیری از گسترش ریزگردها پولش را به افرادی چون صفدر حسینی داد، در برجام آن اتفاقات تاسف بار رخ داد و در برابر عملکرد عربستان نیز چیزی نگفت.

وی اظهار داشت: در توافق کنونی دولت برای حضور حجاج ایرانی در عربستان قرار است از افراد انگشت نگاری شده، دستبند و پابند به آنها بزنند و از شعار مرگ بر استکبار هم خبری نخواهد بود و عجب عزتی را ما در حج امسال تجربه می‌کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620093
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.