به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان مرحله برگشت دور دوم لیگ دسته 2 فوتبال باشگاه‌های کشور از روز چهارشنبه آغاز می‌شود و تیم شهرداری همدان در این روز در استادیوم شهدای قدس به مصاف تیم شاهین شهرداری بوشهر خواهد رفت.

نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته 2 باشگاه‌های کشور درپایان دور رفت گروه الف این مسابقات عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و با پیروزی در 3 مسابقه و کسب 9 امتیاز از 5 بازی، هم امتیاز با تیم نفت و گاز گچساران و با تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رتبه دوم گروه خود ایستاد.

شاگردان هادی گلمحمدی در تیم شهرداری همدان در دور رفت این مسابقات تیم‌های نفت و گاز گچساران، اروند خرمشهر و هف سمنان را از پیش رو برداشتند و در مقابل دو تیم شهرداری تبریز در خانه و شاهین شهرداری بوشهر در خارج از خانه تن به شکست دادند.

بازیکنان تیم شهرداری همدان در 5 بازی دور رفت 6 گل به ثمر رساندند و 5 گل نیز از حریفان خود دریافت کردند.

با توجه به نتایجی که در دور رفت این مسابقات رقم خورده و از آنجا که تیم شهرداری همدان رقیب سرسخت خود تیم نفت و گاز گچساران را در دور رفت شکست داده و نیز نظر به آنکه فرصت جبران شکست در برابر تیم شاهین شهرداری بوشهر را در خانه خود دارد به اذعان اهالی فوتبال همدان این تیم بخت اصلی صعود از این گروه به لیگ یک به شمار می‌آید.

شهرداری با صعود به لیگ یک دل مردم همدان را شاد خواهد کرد

رئیس هیئت مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار تسنیم در همدان بیان این که تیم فوتبال شهرداری از بهترین‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود اظهار داشت: شهرداری همدان در کنار دیگر وظایف خود در امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در دو سه سال گذشته به ورزش قهرمانی نیز ورود کرد که می‌توان به حضور تیم شهرداری در لیگ 3 و لیگ 2 و کسب نتایج خوب در این سال‌ها اشاره کرد.

محد قدیمی افزود: تا به این لحظه از مسابقات لیگ 2 کادر فنی و بازیکنان تیم شهرداری همدان تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم به کار گرفته‌اند و امیدواریم زحمات سرمربی خوش فکر تیم و بازیکنان و مدیریت باشگاه منجر به صعود شهرداری به لیگ یک شود.

وی دلیل موقیت تیم شهرداری همدان را در سال‌های اخیر دوری از حواشی معمول ذکر کرد و گفت: عوامل این تیم صعود به لیگ یک را به عنوان هدف اصلی خود در ذهن ترسیم کردند و در طول فصل با پرهیز از حواشی فقط به همین هدف می‌اندیشیدند.

 معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان در رابطه با حمایت شهرداری و شورای شهر از نماینده فوتبال همدان در لیگ 2 نیز عنوان کرد: همواره سعی ما بر این بوده که حق بازیکنان و کادر فنی را به دلیل زحمات فراانی که می‌کشند به موقع پرداخت کنیم، اما از طرف دیگر یک سری واقعیت‌ها را هم باید پذیریم.

قدیمی ادامه داد: با توجه به اعتبارات شهرداری پرداختی بازیکنان تیم و کادر فنی به قول معروف دیر و زود دارد اما سوخت  سوز ندارد.

وی با اشاره به این که تا به امروز طبق تعهدات خود در قبال بازیکنان و کادرفنی شهرداری عمل کردیم از حمایت همه جانبه از این تیم خبر داد و تاکید کرد: به امید خدا وبا یاری هواداران و تلاش کادرفنی و بازیکنان در پایان مسابقات لیگ 2 زحمات همه به بار می‌نشیند و تیم شهرداری با صعود به لیگ یک دل مردم شهر را شاد خواهد کرد.

هر بازی یک فینال

سرمربی تیم شهرداری همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان این که در هفته گذشته اشتباهات داوری در شکست ما مقابل شاهین شهرداری بوشهر تاثیر گذار بود اظهار داشت: اشتباهات داوری در این دیدار به حدی بود که تمام برنامه‌های ما به هم ریخت و نتوانستیم به اهداف از پیش تعیین شده خود در این دیدار برسیم.

هادی گلمحمدی افزود: با توجه به این که دو تیم شهرداری همدان و شاهین شهرداری بوشهر در یک گروه بودند همین مسئله باعث شد تا با شناخت بیشتری در مقابل هم بازی کنیم اما اشتباهات داور روند بازی را تغییر داد.

وی در رابطه با ادامه مسابقات لیگ 2 و آغاز دور رفت این مسابقات عنوان کرد: تمام مسابقات آتی ما حکم فینال را دارد و ما برای پیروزی در هر دیدار تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

گلمحمدی افزود: ما در مسابقه برگشت که روز چهارشنبه برگزار خواهد شد مقابل شاهین شهرداری میزبان هستیم و همه سعی و تلاش ما پیروزی در این دیدار است تا صدرنشینی را به دست بیاوریم و در آخر به عنوان تیم اول از این گروه به لیگ یک صعود کنیم.

شهرداری بیشترین بخت را برای صعود دارد

یک کارشناس و پیشکسوت فوتبال در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان این که تیم شهرداری با توجه به اولین حضورش در لیگ 2 تا همین جای مسابقات نیز عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته اظهار کرد: این تیم با اتکا به مربیان و بازیکنان بومی و با کمترین هزینه بهترین نتایج را در سال‌های اخیر گرفتند و به برخی از مدیران ورزشی و فوتبالی استان که ظرفیت‌های فوتبال همدان را باور نداشتند درس بزرگی دادند.

علی اصغر زارعی افزود: تیم شهرداری همدان هم در مسابقات لیگ 3 و هم در مرحله اول مسابقات لیگ 2 با اقتدار حضور پیدا کرد و در مرحله دوم لیگ 2 نیز با توجه به آمادگی بدنی و ذهنی باریکنانش شرایط بهتری نسبت به رقبای خود دارد.

وی دلیل نتایج خوب تیم شهرداری همدان را در مسابقات لیگ 2  اتحاد و همدلی عوامل این تیم ذکر کرد  ادامه داد: کادر فنی جوان و بازیکنان شهرداری نشان دادند حتی با کمترین بودجه و بدون ریخت و پاش‌های معمول در فوتبال می‌توان در این عرصه موفق بود و پله‌های ترقی را یکی یکی طی کرد.

زارعی تاکید: به نظر من با توجه به بازی‌های گذشته تیم شهرداری و همچنین عملکردی که رقبای این تیم از خود در مسابقات به نمایش گذاشتند تیم شهرداری همدان بخت اول صعود از گروه خود به مسابقات لیگ دسته اول به شمار می‌آید.

این پیشکسوت فوتبال بیان کرد: مسئولان باشگاه نیز باید حمایت همه جانبه از این تیم داشته باشند  و با توجه به این که گلمحمدی با کمترین بودجه تیم خود را بسته است شایسته نیست که در طول مسابقات ذهنش درگیر دغدغه مالی باشد.

گزارش از محمد حسامی

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 619868
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.