به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علیرضا صفری عصر امروز در آیین تجلیل از کارکنان فرزندان شاهد تأمین اجتماعی همدان با مثبت ارزیابی کردن طرح تحول نظام سلامت و بهبود وضعیت بهداشت و درمان در دو سال اخیر اظهار داشت: اجرای هتلینگ بیمارستان‌ها یکی از آیتم‌های مهم طرح تحول نظام سلامت بود که در این زمینه 57 میلیارد ریال اعتبار برای هتلینگ بیمارستان‌های تامین اجتماعی این استان اختصاص یافت.

وی افزود: از این میزان اعتبار بیش از 30 میلیارد ریال برای بیمارستان آتیه همدان و 26 میلیارد ریال برای بیمارستان غرضی ملایر در نظر گرفته شد و در حال حاضر هتلینگ این دو بیمارستان در حال اجرا است و نوسازی و تجهیز بخش‌های مختلف در سال 96 به اتمام می‌رسد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان بیان کرد: در سال‌های گذشته مهمترین مشکلات حوزه درمان کمبود نیروی انسانی، تجهیزات پزشکی و فضای فیزیکی بود که با اجرای طرح تحول نظام سلامت خوشبختانه شرایط بهتری فراهم شده است.

وی با اشاره به تجهیز بیمارستان‌ها به ناوگان آمبولانس نوسازی شده گفت: در حال حاضر دستگاه سی.تی.اسکن در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی همدان نصب شده است و به زودی دستگاه ام.آر.آی نیز در بیمارستان آتیه همدان و دستگاه سی.تی.اسکن در بیمارستان غرضی ملایر نصب می‌شود.

صفری تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی بالاتر از توان خود در اجرای طرح تحول نظام سلامت ورود پیدا کرد و خوشبختانه مردم رضایتمندی خوبی از نحوه ارائه خدمات دارند.

وی عنوان کرد: درمانگاه‌ها و پلی‌کلینیک‌های اختصاصی تأمین اجتماعی در شرایط بهتری قرار دارند و اکنون در اکثر واحدها دو دندانپزشک و در برخی واحدها سه داروساز فعالیت دارند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان اظهار داشت: تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به حذف دفترچه‌های بیمه تأمین اجتماعی گفت: سالانه 7 هزار میلیارد تومان هزینه چاپ دفترچه تأمین اجتماعی می‌شود که اگر این هزینه به صورت کامل حذف شود، می‌توان آن در بخش‌های دیگر صرف کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619037
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.