فرزاد تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: نوزدهمین دوره جشنواره خیرین مدرسه‎ساز در مناطق آموزشی استان همدان با حضور خیران و نیکوکاران عرصه مدرسه‌سازی در حال برگزاری است که 31 فروردین ماه جشنواره نوزدهم به صورت استانی همراه با تجلیل از خیران و فعالان این عرصه در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: در هجدهمین دوره جشنواره خیرین مدرسه‌ساز که سال گذشته برگزار شد خیرین حدود 27 میلیارد تومان در امر مدرسه‌سازی و تجهیز مدارس متعهد شدند که با افزایش 40 درصدی کمک‌ها مواجه بودیم که امیدواریم در جشنواره نوزدهم نیز شاهد مشارکت بیشتر خیران باشیم.

مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان بیان کرد: بیش از 700 نفر خیر و نیکوکار در امر مدرسه‌سازی در سطح استان همدان فعالیت دارند و همچنین سه هزار نفر از فرهنگیان استان نیز ماهانه بخشی از حقوق خود را به امر مدرسه‌سازی اختصاص داده‌اند.

وی گفت: خیران با پرداخت کمک‌های نقدی و غیر نقدی اعم از هدیه زمین، تجهیزات و مستقلات این سازمان را در تقویت بنیه مدارس یاری می‌کنند.

تیموری تصریح کرد: تاکنون 245 پروژه آموزشی در قالب بیش از یک هزار و 460 کلاس درس و 172 هزار مترمربع زیربنا در سطح استان همدان با مشارکت 105 میلیارد تومانی خیران و نیکوکاران این عرصه ساخته شده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر  65 درصد مدارس استان همدان بازسازی و نوسازی شدند در این راستا تعمیر و تجهیز تمام مدارس نیازمند کمک خیران فعال در این عرصه و تخصیص اعتبار است.

مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان افزود: در برنامه ششم توسعه و بودجه 96 مقاوم‌سازی مدارس مورد توجه قرار گرفته است بر این اساس جشنواره نوزدهم خیرین مدرسه‌ساز با رویکرد ایمنی مدارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618333
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.