سرهنگ رضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: در مدت 24 ساعت گذشته 12 مورد واژگونی وانت پیکان و نیسان در محورهای استان گزارش شده است.

وی افزود: بیشترین حوادث رانندگی در ایام بارندگی اتفاق می‎افتد در این راستا رانندگان هنگام بارش باران باید با احتیاط بیشتر و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان همدان از وقوع یک تصادفات فوتی در محور نهاوند به ملایر خبر داد و گفت: ساعت 12 شب گذشته یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه کامیون در مسیر نهاوند به ملایر برخورد می‌کند که راننده پراید که لیسانس وظیفه بود در دم جان باخت.

وی بیان کرد: دلیل این حادثه انحراف به چپ راننده کامیون بوده است که منجر به فوت سرنشین راننده پراید شد.

عزیزی تصریح کرد: در تصادفی که ظهر روز گذشته به وقوع پیوست بر اثر برخورد یک دستگاه پراید و تریلی در جاده قدیم همدان-ساوه چهار سرنشین پراید جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این حادثه به دلیل عدم توانایی راننده خودروی پراید پس از انجام سبقت و قرار گرفتن در مسیر عبور خودروهای مقابل قرار به وقوع پیوسته است و سمت راست خودرو زیر چرخ‌های تریلی قرار می‌گیرد و این کامیون پس از قرار گرفتن بر روی پراید به میزان 60 متر این خوردو را به سمت جلو می‌کشد.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: شدت حادثه سبب مرگ و تکه تکه شدن سرنشینان خودرو پراید شده به گونه‌ای که شناسایی اعضای این خانواده به سختی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618235
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.