راضیه عظیمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با اشاره به احتمال تمدید زمان ثبت نام در حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: فراخوان ثبت‌نام و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران از سال گذشته آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.

وی افزود: ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه تا 31 فروردین‌ماه ادامه داشته و احتمال تمدید آن نیز وجود دارد و متولدین سال 60 به بعد می‌توانند در دوره‌های مختلف حوزه‌های علمیه شرکت کنند.

معاون آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران همدان بیان کرد: برای افراد متقاضی شرکت در دوره‌های پاره وقت شرط سنی لحاظ نشده و در باقی دوره‌ها تا سطح دو نیز به جای آزمون ورودی افراد مطابق با معدل دوره دیپلم و یا لیسانس خود موفق به حضور در کلاس‌های می‌شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هزار و 572 طلبه خواهر در حوزه‌های علمیه مشغول به تحصیل هستند، عنوان کرد: امسال 400 نفر در صورت پذیرفته شدن به جمعیت طلاب خواهر در استان همدان اضافه می‌شوند.

عظیمی‌فر درباره شرایط افراد متقاضی برای شرکت در سطح 3 حوزه‌های علمیه خواهران نیز گفت: افراد برای حضور در این دوره باید ضمن شرکت در آزمون ورودی در مصاحبه نیز شرکت کنند تا در صورت کسب امتیاز لازم وارد این دوره شوند.

وی اظهار داشت: تاکنون 600 متقاضی برای شرکت در سطح 2 و 3 حوزه‌های علمیه خواهران ثبت‌نام کرده‌اند که احتمال افزایش این تعداد نیز وجود دارد چرا که سایت پذیرش و ثبت نام تا آخرین لحظات باز است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 616568
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.