به گزارش ایرنا در این دیدار که عصر امروز چهارشنبه به میزبانی ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد، تیم شهرداری همدان 2 بر یک مقابل شاهین شهرداری بوشهر شکست خورد.
حامد بختیاری دقیقه 30 برای شهرداری همدان و مجید خدابنده لو دقیقه 44 و حسن آتشی دقیقه 76 (از روی نقطه پنالتی) برای شاهین شهرداری بوشهر در این مسابقه گلزنی کردند.
علیرضا حیدرپناه ، حامد صفایی و عدنان پیروی هرسه از استان فارس داوری این مسابقه را برعهده داشتند و پیمان احتظاظی از تیم شهرداری همدان در دقیقه 77 از زمین بازی اخراج شد.
ترکیب تیم شهرداری همدان در این مسابقه را داوود اژدری، مجید شعبانی، حامد بختیاری، پیمان احتظاظی، علی شاهسوند،کاظم صالحی، رضا کاشفی، هادی بلوری، مهدی عسگری، محسن وفایی، رسول رضایی تشکیل دادند.
جاسم یاسرالهی، مجید غلام نژاد، محسن ارزانی، بهروز نوروزی فرد، مهدی نظری، مسعود نظرزاده، رضا دهقان، مجید خدابنده لو، حسین کاظمی، یزدان عباسیان و افشین محمدی نیز برای تیم شاهین شهرداری بوشهر در این بازی به میدان رفتند.
شهرداری همدان با این شکست 9 امتیاز باقی ماند اما با تفاضل گل کمتر نسبت به نفت و گاز گچساران در جایگاه دوم گروه یک لیگ دسته 2 قرار گرفت.
شاهین شهرداری بوشهر نیز با 8 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.
7520/1181
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.