حسین رنجبران روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم ملی زیر 23 سال والیبال مردان کشورمان برای برگزاری اردوی برون مرزی جمعه 25 فروردین ماه جاری راهی لهستان می شود.
وی اضافه کرد: سعید جواهری توانا تنها نماینده همدان در اردوی تیم ملی اعزامی به لهستان است و در پست دریافت کننده فعالیت دارد.
رنجبران بیان کرد: این اردوی آماده سازی به منظور حضور قدرتمند والیبالیست های کشورمان در رقابت های آسیایی برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال (امید) آسیا 11 تا 19 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی کشورمان در شهر اردبیل برگزار می شود.
رنجبران افزود: جواهری توانا در ترکیب تیم ملی زیر 23 سال مردان کشور در حال حاضر در اردوی آماده سازی بسر می برد که این مرحله از تمرینات از هفتم فروردین ماه آغاز شده است.
وی یادآور شد: تیم ملی زیر 23 سال مردان کشورمان در مدت حضور خود در لهستان هفت مسابقه تدارکاتی و دوستانه با تیم های باشگاهی کشورهای لهستان و جمهوری چک برگزار خواهد کرد.
دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا با حضور 11 تیم شامل ایران، چین تایپه، چین، ژاپن، تایلند، استرالیا، قزاقستان، پاکستان، ازبکستان، سریلانکا و مالزی برگزار می شود.
دور مقدماتی این رقابت ها در چهار گروه (سه گروه سه تیمی و یک گروه 2 تیمی) برگزار می شود که ایران با پاکستان در گروه نخست قرار دارند.
سعید جواهری توانا از ملی پوشان با سابقه رده های سنی پایه کشور اهل شهر لالجین از توابع شهرستان بهار است.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.