به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، پیش از ظهر امروز جمعی از اصحاب رسانه استان همدان به مناسبت آغاز سال نو و تبریک میلاد فخر عالم حضرت امام علی(ع) با نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن تبریک میلاد مولی الوحدین اظهار داشت: وظیفه خبررسانی کاری بسیار مقدس، سخت و حیاتی است چرا که با خبررسانی به موقع می‌توان از بروز فاجعه‌ای عظیم پیشگیری کرد.

آیت‌الله غیاث الدین طه محمدی ضرب‌المثل علاج واقعه قبل از وقوع را از مصادیق حرفه خبر عنوان کرد و افزود: کار خبر آسیب و آفت نیز به دنبال دارد چرا که جامعه خبری باید آسیب‌شناس بوده و آسیب زدایی نیز داشته باشند.

وی گفت: در حال حاضر در کشور برخی رسانه‌ها در راستای پایمال کردن خون شهدا قلم می‌زنند و در مقابل بسیاری از رسانه‌های کشور نیز در خط مقدم در برابر دشمنانی که با قدرت رسانه‌های غربی می‌خواهند دین اسلام را در اذهان عمومی سیاه جلوه دهند قلم می‌زنند و دفاع می‌کنند.

رئیس خانه مطبوعات همدان نیز در این دیدار اظهار داشت: امسال با توجه به رویدادهای مهمی که پیش رو است و با توجه به رسالتی که اصحاب رسانه بر عهده دارند امید است بتوانیم به شایستگی در این رسالت عمل کنیم.

محمدرضا عارف بیان کرد: اصحاب رسانه همدان بنا دارند تا امسال در زمینه انعکاس اخبار به موقع و درست دو رویدادی که در عرصه سیاسی و اجتماعی پیش رو است به خوبی عمل کرده و رضایت خداوند و مردم را جلب کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612690
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.