معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان در این باره گفت: با راه اندازی این مکان، بیماران اورژانسی دندانپزشکی همدان به صورت 24 ساعته در مرکز آموزشی درمانی قلب و عروق فرشچیان پذیرش می‌شوند.
دکتر محمد رضا عبادیان روز دوشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس تصمیم گیری صورت گرفته مقرر شد واحد دندانپزشکی اورژانس قلب و عروق فرشچیان همدان 24 ساعته و در طول سال با همکاری مجموعه ریاست این بیمارستان و نیز دانشکده دندانپزشکی فعالت داشته باشد و بیماران ارجاعی از درمانگاه قلب و بیماران اورژانسی دندانپزشکی را پذیرش کنند.
وی تصریح کرد: البته این اورژانس از ابتدای امسال فعالیت خود را شروع کرد و در ایام نوروز نیز 106 بیمار خدمات دندانپزشکی را دریافت کردند.
وی خاطرنشان کرد: راه اندازی این مکان از سرگردانی بیماران دندانپزشکی در شهرستان همدان در این مدت جلوگیری کرده است.
وی یادآور شد: همچنین براساس نظر‌سنجی انجام شده، مردم رضایت خود را از این اقدام معاونت درمان دانشگاه با همکاری ریاست مرکز قلب و دانشکده دندانپزشکی اعلام کرده اند که در ایجاد انگیزه مضاعف در بین کارکنان اورژانس در خدمات دهی بهتر تاثیر بسزایی داشته است.
وی هدف از راه اندازی این اورژانس را اجرای بسته دهان و دندان طرح تحول سلامت دهان و به منظور سهولت دسترسی مردم در ایام سال به خدمات دندانپزشکی اورژانس عنوان کرد.
مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی قلب و عروق فرشچیان بزرگترین بیمارستان فوق ‌تخصصی قلب و عروق غرب کشوربا همکاری خیر گرانقدر مرحوم حاج محمد علی فرشچیان احداث شد و علاوه بر این دارای بخش های مختلف از جمله اورژانس دندانپزشکی است.
7520/6993
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.