سعید نظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با تاکید بر همفکری نیروهای انقلابی در راستای پیش برد اهداف انقلاب اسلامی اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها با اشاره به وجود جریان انقلابی، جریان غیر انقلابی و ضد انقلاب در کشور، بر ضرورت تجمیع نیروهای انقلاب تاکید کرده‌اند.

وی افزود: متدینین و دلسوختگان انقلاب اسلامی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در تلاش هستند تا با فعالیت‌های خود حضور حداکثری نیروهای انقلابی در سطح کشور شکل بگیرد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدان تصریح کرد: ما معتقدیم که اکثریت مردم با هرنگاه، سلیقه و جناح سیاسی در زمره نیروهای انقلابی قرار دارند به همین دلیل نیز جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی متعلق به حزب و یا جناح خاصی نیست و ترکیب جبهه موید این موضوع است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای محقق شدن اهداف متعالی انقلاب شکل گرفته است

وی با اشاره به اینکه اگرچه ممکن است حضور برخی جریان‌های انقلابی درجبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کمرنگ باشد، ابراز کرد: لزوم ضرورت جاری شدن تفکر جهادی و انقلابی در جامعه ایجاب می‌کرد جبهه‌ای متشکل از نیروهای انقلابی در جامعه شکل بگیرد تا اهداف متعالی انقلاب در کشور محقق شود.

نظری گفت: اگر می‌خواهیم مباحثی مانند اقتصادی مقاومتی در کشور محقق شود باید براساس حرکت جهادی پیش رویم چرا که تنها با حرکت و تفکر انقلابی کشور پیشرفت می‌کند وگرنه می‌بینیم که اگر چه برخی مسئولان به ظاهرمباحثی مانند اقتصاد مقاومتی را قبول دارند اما چون نگاهشان جهادی و انقلابی نیست نتوانسته‌اند کاری پیش ببرند.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های هسته‌ای، نانو، فناوری، هوا و فضا و نظامی به دلیل حاکم شدن مدیریت جهادی و انقلابی است، تصریح کرد: اگر این تفکر بار دیگر در کشور قوت بگیرد ما همانند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پیشرفت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف به دست می‌آوریم وگرنه سرخورده می‌شویم.

حاکم شدن تفکر انقلابی و جهادی ضرورت امروز جامعه ما است

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدان اظهار داشت: تفکر انقلابی و جهادی ضرورت امروز جامعه ما است بنابراین علاوه بر مردم، افرادی که مسئولیتی مانند نمایندگی مجلس، ریاست جمهوری و غیره را عهده‌دار می‌شوند باید روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند هر چند هم اینک برخی مسئولان فقط در ظاهر این گونه‌اند.

وی بیان کرد: ما تفکری می‌خواهیم که بتواند در جامعه به منصه ظهور برسد به همین دلیل سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی منحصر به فعالیت‌های سیاسی نیست و در آینده با فعالیت در بخش‌های مختلف و مورد نیاز کشور، حرکت مستمری را در عرصه‌های مختلف  دنبال می‌کند.

نظری درباره لزوم پیشگیری از ایجاد فضای دو قطبی درکشور افزود: در فضای دوقطبی ضمن ممزوج شدن حق و باطل، قدرت تصمیم‌گیری در مردم و میزان مشارکت سیاسی آنها در انتخابات را نیز کاهش می‌دهد.

بهترین شکل دو قطبی مطالبه مردم و پاسخگوئی مسئولان است

وی با تاکید بر اینکه در فضای دو قطبی افرادی که باید پاسخگوی فعالیت‌ها و اقدامات خود باشند از این فضا برای پنهان شدن استفاده می‌کنند، گفت: بهترین شکل دو قطبی، مطالبه مردم از مسئولان درباره وعده‌هایشان و پاسخگوئی مسئولان به مردم درباره عملکردشان است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدان عنوان کرد: ایجاد دو قطبی سیاسی در جامعه برخی اوقات نوعی بازی سیاسی است و سبب می‌شود تا مباحث اصلی جامعه به حاشیه برود و برخی اوقات نیز فضائی است برای افرادی که می‌خواهند از پاسخگوئی به مردم درباره عملکرشان طفره روند.

وی با تشریح وظایف نیروهای انقلابی در انتخابات و مسائل آینده کشور، ابراز کرد: نیروهای انقلابی باید بر اساس شاخص‌هائی که امام (ره) و مقام معظم رهبری درباره جریان انقلابی بیان کرده‌اند، رفتار خود را شکل داده و هماهنگ کنند.

نظری با بیان اینکه وحدت نظر خوبی در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شکل گرفته است، اظهار داشت: نیروهای انقلابی باید در این هماهنگی وحدت نظر داشته باشند چرا که وضعیت کنونی کشور بسیار حساس است.

مردم ضرورت شکل‌گیری مدیریت جهادی و انقلابی را احساس کرده‌اند

وی اجتماع نیروهای انقلابی درجبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را کم نظیر دانست و تصریح کرد: اگر جریان و تفکر انقلابی در کشور جاری شود توفیقات بسیاری به دست می‌آید چرا که این جریان ثابت کرده است در عرصه‌های مختلف بدون اتکا به بیگانگان می‌تواند کارهای بزرگی را انجام دهد که نمونه آن به زمین نشاندن پهپاد آمریکائی و ساخت نمونه پیشرفته‌تر آن با استفاده از مهندسی معکوس است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همدان افزود: در شرایط کنونی مردم و جامعه ضرورت شکل‌گیری مدیریت جهادی و انقلابی را احساس کرده‌اند به همین دلیل حول محور جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اجتماع کرده‌اند که امیدواریم با این حرکت اهداف انقلاب محقق شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606137
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.