به گزارش روز چهارشنبه ایرنا محمدناصر نیکبخت به مسئولان دستگاه های اجرایی اعلام کرد: با توجه به برگزاری انتخابات مهم و حساس دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران با استناد به ماده 21 قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده 86 قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تمامی سازمانها، ادارت، نهادهای قانونی و موسسات دولتی، شهرداریها و موسسات عمومی موظف هستند کارکنان و سایر امکانات خود را تا پایان انتخابات در اختیار مجریان انتخابات در استانداریها، فرمانداریها و بخشداری ها قرار دهند.
وی افزود: مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی باید زمینه ای را فراهم کنند تا بنا به درخواست مجریان انتخابات در تامین نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات مورد نیاز همکاری شایسته ای داشته باشند.
با پایان زمان نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراها ( از 30 اسفند 95 تا روز یکشنبه 6 فروردین سالجاری) 6 هزار و 436 داوطلب برای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نام نویسی کردند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.
7526/ 6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.