حجت الاسلام علی مراد کیانی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان افزود: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده و نامگذاری های مستمر سال ها از سوی ایشان با عنوان اقتصاد مقاومتی نشان می دهد همه جامعه باید به صورت جهادی در حوزه اقتصاد مقاومتی وارد شوند.
وی ادامه داد: تولید و اشتغال 2 راهبرد اصلی است که جامعه امروز از آن رنج می برد و و در این شرایط دولتمردان و مردم باید به وظایف خود واقف باشند و به خوبی سهم خود را در این راستا ادا کنند.
به گزارش ایرنا معاون تبلیغات اسلامی همدان خرید و استفاده از تولیدات داخلی را مهمترین وظیفه مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت:استفاده بهینه از داشته ها، جلوگیری از اسراف، دوری از تجمل گرایی، گرایش به تولیدات خانگی و تلاش در افزودن تولیدات کشاورزی و دامداری از جمله اقداماتی است که مردم می توانند برای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام دهند.
حجت الاسلام کیانی در خصوص سهم دولتمردان در تحقق اقتصاد مقاومتی نیز گفت: سیاستگذاری درست، ترویج فرهنگ تولید و اشتغال، حمایت از تولیدات داخلی، استفاده از تولیدات داخل در ادارات و ارگان های دولتی، پیشگیری از واردات غیر ضروری، توسعه صنعت گردشگری و استفاده از ظرفیت های کشور از جمله وظایف دولتمردان در تحقق اقتصاد مقاومتی است.
وی از مسئولان استان همدان در استفاده از انرژی خورشیدی تقدیر کرد و گفت: استان همدان در حوزه انرژی خورشیدی و ایجاد نیروگاه های خورشیدی اقدامات مطلوبی انجام داده اند که جا دارد از مسئولان این حوزه تقدیر شود.
رهبر معظم انقلاب امسال را به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری کردند.
1181/2087
خبرنگار:الهام تدین**انتشار دهنده:زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.