به گزارش ایرنا مدیر کل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان گفت: این بخاری های کم مصرف هوشمند پیش از این در یک مدرسه واقع در آبسرد دماوند و یک کانکس در تبریز نصب شده است.
تیموری افزود: طبق ارزیابی های صورت گرفته از این مدارس، علاوه بر کاهش مصرف انرژی بوی نامطبوع ناشی از استفاده از سیستم گرمایشی نیز کم شده است.
وی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده با اختصاص ردیفی برای خرید بخاریهای کم مصرف هوشمند در مرحله نخست 800 دستگاه بخاری خریداری و نصب شود.
شرکت تولیدی و صنعتی شوکت (عضو گروه صنعتی پیروی) با همکاری نزدیک شرکت بین المللی 'گروه سیلی' و انتقال تکنولوژی روز جهان از این شرکت، برای نخستین بار در کشور اقدام به ساخت بخاری گازی کم مصرف هوشمند کرده است.
بهینه شدن و کاهش چشمگیر مصرف گاز طبیعی به عنوان ثروت ملی، افزایش بازده حرارت بخاری گازی، از بین رفتن ریسک ایمنی بخاریهای گازی و نجات جان انسانهایی که هر ساله در اثر مسمومیت با گاز CO 2 جان خود را از دست می دهند از مزیتهای این بخاری است.
از دیگر مزایای این بخاری، کاهش تولید گازهای گلخانه ای و کمک به حفظ محیط زیست ، تنفس هوای پاک و سرشار از اکسیژن در فضای داخل خانه، امکان بهره گیری از درها و پنجره های دو جداره بدون نگرانی از سنگین شدن هوای داخل خانه، عدم امکان سوختگی در اثر تماس با بدنه بخاری و حفظط سلامت اعضای خانواده به ویژه کودکان، است.
این شرکت که در رزن قرار دارد سالانه 360 هزار دستگاه بخاری کم مصرف هوشمند تولید می کند.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.