سرهنگ رضا عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: صبح امروز یک دستگاه تریلی در مسیر همدان - سنندج در حال تردد بود که به علت لغزندگی سطح جاده واژگون شد.
وی اضافه کرد: به دنبال این سانحه، چهاردستگاه خودروی سواری که در پشت سر این وسیله نقلیه در حال تردد بودند با یکدیگر برخورد کردند.
رییس پلیس راه استان همدان اظهارکرد: این سوانح خسارتی بوده و با توجه به پائین بودن سرعت خودروها هیچ یک از سرنشینان وسایل نقلیه مجروح نشدند.
به گزارش ایرنا سرهنگ عزیزی یادآوری کرد: شب گذشته نیز حدود 30 دستگاه خودرو در مسیر همدان - تهران با یکدیگر برخورد کردند.
وی در خصوص چگونگی و جزئیات بروز این سانحه توضیح داد: چند دستگاه وسیله نقلیه سواری شخصی و امداد خودرو دچار سانحه می شوند و پس از آن راننده یک دستگاه کامیون حامل تانکر با دیدن این صحنه با مهارت وسیله نقلیه را کنترل کرده و در حاشیه جاده متوقف می شود.
رئیس پلیس راه استان همدان افزود: اتوبوس حامل زائران کربلا که از مرز مهران به سمت خراسان جنوبی بود با دیدن این صحنه اقدام به استفاده از سیستم ترمز می کند.
به گزارش ایرنا سرهنگ عزیزی بیان کرد: با توجه به لغزنده بودن سطح جاده، ترمز خودرو عمل نکرده و این اتوبوس به پشت کامیون برخورد می کند.
وی بیان کرد: پایه های تانکر که از اتاق کامیون به بیرون خارج شده بود به سینه و سر 2 راننده اتوبوس حامل زائران کربلا برخورد کرده و هر دوی آنها در دم فوت می کنند.
وی اظهار کرد: پس از وقوع این سانحه برای انتقال اجساد هماهنگی های لازم صورت گرفته که خودروی حمل جسد در مسیر واژگون می شود.
رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: پس از واژگونی این وسیله نقلیه خودروی حمل جسدی دیگری اعزام می شود که این خودرو نیز در ابتدای راه دچار سانحه می شود.
سرهنگ عزیزی افزود: سومین خودروی حمل جسد پس از 2 ساعت در محل حادثه حضور یافته و اقدام به انتقال 2 جسد متعلق به راننده و کمکی وی اقدام می کند.
وی اضافه کرد: سه تن دیگر از سرنشینان این وسیله نقلیه مجروح و مصدوم می شوند که حال 2 تن از زائران مناسب بوده ولی یک تن از زائران دچار شکستگی از ناحیه پا شده است.
وی اظهارکرد: 2 دستگاه آمبولانس نیز در 12 ساعت گذشته واژگون شدند که این سوانح خسارتی بوده و منجر به فوت نشده است.
امسال 338 شهروند در سوانح برون شهری جان باختند که این آمار نسبت به 11 ماهه سال گذشته 23 نفر کاهش داشته است.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام ' اخبار ایرنا همدان ' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.
7526/1181
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.